دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

بهــرام افشــارزاده، مدیــرعامل باشــگاه استقلال تأکید کرد تیم فوتبال این باشگاه در هر دو بازی ابتدایی لیگ پانزدهم از اشتباهات داوری زیان دیده است.

فوتبال-استقلال

اين در حالي است كه استقلال در 2بازي خود در ليگ برتر در برابر حريفان خود پيروز شده است؛مخصوصا در بازي دوم خود كه امير قلعه‌نويي سرمربي ملوان با اينكه روي نيمكت مربيگري ننشست اما در برابر تيم سابق خود مغلوب شد. افشارزاده كه از اين پيروزي خوشحال است در سخنان خود به نوعي به بازي فصل گذشته استقلال نيز طعنه مي‌زند و مي‌گويد: اين پيروزي را به كليه بازيكنان، اعضاي كادر فني و مسئولان باشگاه تبريك مي‌گويم. استقلال در مسابقه با ملوان هم مثل ديدار با سياه‌جامگان بسيار باطراوت، سرزنده، منظم، تاكتيكي و هدفمند بازي كرد. هر چند تيم هنوز كامل نشده و تعدادي مصدوم و محروم داريم، پروپيچ هنوز نرسيده و خسرو حيدري هم تازه به تمرينات اضافه شده، اما استقلال فوتبال زيبايي به نمايش گذاشت. اطمينان دارم استقلال، نه‌تنها همين روند را حفظ مي‌كند بلكه روزبه‌روز بهتر هم مي‌شود. يكي از حاشيه‌هاي بازي استقلال و ملوان مي‌توانست شعار تماشاگران عليه كادر فني ملوان باشد. مديرعامل باشگاه استقلال به قدرداني از هواداران اين تيم پرداخت و افزود: بايد يك خسته‌نباشيد جانانه به هواداران استقلال بگويم. آنهايي كه به ورزشگاه آزادي آمدند، براي تيم سنگ‌تمام گذاشتند. نه‌تنها در طول بازي، بلكه پس از به صدا درآمدن سوت پايان مسابقه هم حمايت‌هاي كم‌سابقه و كم‌نظير هواداران ادامه داشت كه بدون ترديد اين حمايت‌ها در افزايش روحيه كليه اعضاي تيم و كمك به بهتر شدن استقلال، اثر مستقيم خواهد داشت. من دست تك‌تك هواداران را مي‌فشارم و از همه حاميان استقلال دعوت مي‌كنم با حضور در بازي‌هاي بعدي تيم، ورزشگاه را مملو از جمعيت كنند.

افشارزاده در ادامه گفت‌وگوي خود با سايت باشگاه استقلال به صحبت درخصوص داوري اين ديدار پرداخت. او گفت: استقلال در هر دو ديدار با سياه‌جامگان و ملوان، مقتدرانه به پيروزي رسيد. بازيكنان نه‌تنها 2گل زدند، بلكه چندين موقعيت گلزني ديگر هم داشتند كه با بدشانسي از دست رفت. حالا كه تيم برده، مي‌خواهم اين حرف‌ها را بزنم. استقلال در هر دو بازي از داوري زيان ديد. وي افزود: هر چند اشتباهات سهوي داور تأثيري در برد تيم استقلال نداشت، اما انتظار قضاوت‌هاي بهتري دارم. آقايان اسدي و تاج، از افراد كاربلد و فوتبالي ما هستند و بايد دقت ويژه‌اي روي عملكرد داوران داشته باشند. در مسابقه روز جمعه با ملوان، داور بازي كارت زردهاي بي‌دليل به بازيكنان ما داد. دليل اخطارهايي كه داور به بازيكنان ما داد چه بود؟ مگر استقلال چند خطا كرد كه بخواهد 4كارت زرد هم بگيرد؟ گل استقلال به چه دليل مردود اعلام شد؟ كجاي دنيا به‌خاطر خوشحالي مقابل دوربين‌هاي عكاسي، به بازيكن كارت مي‌دهند؟

افشارزاده در پايان گفت: استقلال تيم بزرگ و پرطرفداري است و هواداران از ما انتظار دارند پيگير حقوق تيم باشيم. از فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و كميته داوران مي‌خواهم نظارت ويژه‌اي روي انتخاب و عملكرد داوران بازي‌هاي استقلال داشته باشند.برگزاري مسابقات ليگ كار پرزحمتي است و ما قدردان اين زحمات هستيم اما انتظار هم داريم كه داوري‌هاي باكيفيتي ببينيم.

کد خبر 303562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha