همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هرگز اجازه برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها را نداده‌ایم و نخواهیم داد؛ اگر کنسرتی نیز برگزار شود، برخورد می‌کنیم.

به گزارش فارس، دكتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، گفت: اصلاً و به هیچ وجه مساله‌ای با عنوان برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تائید نمی‌شود و هرگز اجازه برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها را نداده و نمی‌دهیم و نخواهیم داد.

وی افزود: برگزاری مراسم مختلف در دانشگاه‌ها در کمیته 3 نفره فرهنگی تائید می‌شود و از طریق دانشگاه‌ها به هیچ عنوان مجوز برگزاری کنسرت نمی‌دهیم.

وزیر علوم، تحقيقات و فناوري عنوان کرد: اگر موردی پیرامون برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه‌ها صورت گیرد نیز برخورد می‌کنیم.

  • موضع وزارت علوم در برگزاری مراسم دانشگاهی مطابق مواضع نهاد رهبری است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نيز با بیان اینکه موضع وزارت علوم در برگزاری مراسم دانشگاهی مطابق موضع نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است، گفت: اگر مساله‌‌ای دور از شأن دانشگاه در مراسم دانشگاهی رخ دهد طبق ضوابط برخورد می‌شود.

سیدضیاء هاشمی در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، گفت: مدت‌ها است که کنسرت‌های مستقل در دانشگاه‌ها برگزار نمی‌شود زیرا مدت‌ها قبل این مساله از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کد خبر 303497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha