جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: ارتش سوریه در چند محور در درعا و حومه لاذقیه مواضع گروه‌های تکفیری صهیونیستی داعش را هدف قرار داد و تلفات سنگینی به آنان وارد کرد.

هلاکت دهها داعشی در سوریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، یگان هایی از ارتش سوریه ، عناصر وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش را در درعا و حومه شمالی لاذقیه هدف قرار دادند.

صفوان علی گزارشگر شبکه الاخباریه در این باره گفت: ارتش سوریه درچند محور حملاتی را به مواضع تروریست ها و راه های امدادی و کمک رسانی آنان انجام داد.

یگانی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه هفت تروریست تکفیری را درجنوب مسجد جامع ابوبکر در درعا به هلاکت رساندند و مقادیری سلاح و مهمات متعلق به آنان را نابود کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین چندین محور نزدیک مرز سوریه را هدف قرار دادند و راه ارتباطی و امداد رسانی به تروریست های وابسته به جبهه النصره را قطع کردند.

ارتش سوریه همچنین تجهیزات نظامی متعلق به تروریست ها را در دو محله العباسیه و المنشیه هدف قرار داد و چندین خودرو زرهی آنان را منهدم کرد.

یگانی از ارتش سوریه همچنین یک خودرو زرهی متعلق به تروریست ها مجهز به سلاح سنگین تیربار را در شهرکی در حومه لاذقیه سوریه منهدم کرد و همه سرنشینان آن را به هلاکت رساند.

یگان های ارتش سوریه همچنین 36 تروریست مسلح را در حومه لاذقیه به هلاکت رساند و یک کامیون حامل سلاح و مهمات متعلق به تروریست ها را منهدم کرد.

در حمله جنگنده های ارتش سوریه دهها تروریست در لاذقیه کشته و زخمی شدند

شبکه تلویزیونی العالم درخبر فوری اعلام کرد:در حمله جنگنده های ارتش سوریه به تجمعات افراد مسلح در منطقه ربیعه درحومه شمالی لاذقیه دهها تروریست مسلح کشته و زخمی شدند. درمیان کشته شدگان شماری از اتباع کشورهای عرب خلیج فارس و چند غیرعرب نیز دیده می شود.

تروریستهای داعش حدود 100 خانواده مسیحی را در سوریه بازداشت کردند

گروه تکفیری صهیونیستی داعش حدود 100 خانواده سریانی مسیحی را در منطقه القریتین در استان حمص سوریه بازداشت کرد.

دیده بان حقوق بشر سوریه روزجمعه دربیانیه ای اعلام کرد سازمان تروریستی داعش روزچهارشنبه پنج اوت پس از درگیریهای شدید با نیروهای دولتی و شبه نظامیان طرفدار آن شهر القریتین را به تصرف خود درآورد.»

وی افزود :« مناطق سریانی مسیحی درحومه جنوب شرقی حمص حرکت گسترده آوارگان را پس از پیشروی سازمان داعش و سیطره بر روستای الحواریین نزدیک منطقه صدد شاهد بود.»

کد خبر 303285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha