همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بی شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادهای انقلاب اسلامی، ایفاء نقش می نمایند.

به گزارش ایرنا از دفتر دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار و سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، افزود: هفدهم مرداد ماه، یادآور شهادت شهید محمود صارمی و یاد آور تلاش و کوشش انسانهای ارزشمندی است که در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم میهن عزیزمان، ایران فعالیت می نمایند.

وی در این پیام تبریک تصریح کرد: یقینا اطلاع رسانی صادقانه، آگاهانه و به موقع و برخورد هوشمندانه با مسائل منطقه ای و تروریسم رسانه ای، خصوصا در مسائل منطقه ای و واقعیات یمن،عراق،سوریه و تقابل با جلوه های جهالت مدرن، صحنه آزمونی برای اصحاب رسانه است.

وی در ادامه این پیام تبریک آورده است: امروز انتظار آحاد ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اصحاب رسانه نگاه فراجناحی به مسائل و فراهم سازی بستر تقویت وحدت و همدلی بین مسوولین و ملت شریف ایران اسلامی است.

سرلشکر صفوی در این پیام تبریک یادآور شد: بی تردید در این راستا و در برهه حساس کنونی، حفظ و تقویت امنیت ملی، منافع و مصالح کشور و جلوگیری از تضعیف آنها، از رسانه ها مورد انتظار است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در پایان این پیام تبریک آورده است: از تلاش تمامی خبرنگاران و رسانه های نوشتاری و تصویری که مجدانه در سنگر اطلاع رسانی فعالیت می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و سلامت و موفقیت یکایک این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 303274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha