همشهری‌آنلاین: هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تمدید شد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان

به گفته دبیر هیئت اجرایی برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، در راستای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و با توجه به اتمام دوره ششم هیات مدیره‌های نظام مهندسی و در اجرای ماده 10 قانون مذکور، برای انتخاب اعضای هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران در دوره هفتم، مقدمات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی طرح‌ریزی و اجرا شده است.

مهندس سپندیان می‌افزاید بر اساس دعوتنامه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در روز دوشنبه 25 خرداد 94 جلسه‌ای با حضور 14 نفر از اعضای واجد شرایط تشکیل و 7 نفر از میان شرکت کنندگان به عنوان هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران انتخاب شدند.

همچنین با توجه به تشکیل جلسات هیات اجرایی انتخابات، براساس شرایط مندرج در آیین نامه اجرایی قانون نسبت به تعیین رییس، نایب رییس، منشی و تشکیل دبیر خانه و انجام امور دفتری و اداری اقدام گردید. پس از طراحی وب سایت هیات اجرایی، اطلاعیه ثبت نام شرایط متقاضیان از طریق روزنامه و سایت مطروحه به اطلاع عموم رسانده شد.

کلیه جلسات هیات اجرایی با حضور نمایندگان دستگاه نظارت برگزار گردید و در جلسه مورخ 31 تيرماه نودو چهار مقرر گردید که به منظور مشارکت بیشتر مهندسین، ثبت نام به مدت 4 روز تمدید شود.

وی با اشاره به ضرورت تمدید زمان ثبت نام از داوطلبان می‌گوید: باتوجه به اینکه برنامه‌ریزی به منظور رشد و اعتلای حرفه‌ای مهندسی و ارتقای دانش فنی و کیفیت کار شاغلان در بخش‌های ساختمان و شهرسازی و به طور کلی نظارت بر حسن انجام خدمات مهندسی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در طرح‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای مهندسی از اهم وظایف هیات مدیره است، لذا بایستی مهندسین و افراد شاخص و ذیصلاح در حرفه مهندسی ساختمان در این امر مشارکت جدی نمایند. لذا بر اساس مصوبه هیات اجرایی مقرر گردید تا ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 5 مرداد 1394 نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام شود.

ورود در این عرصه با اهمیت برای تمامی همکاران که دارای سوابق مفید و اجرایی و صلاحیت‌های عمومی کاندیداتوری هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان هستند بسیار مهم و مورد توجه است.

منبع: هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

کد خبر 301987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha