جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

پسر ۹ ساله‌ای که ۲‌ماه قبل در زابل ربوده شده و برای آزادی‌اش ۹۰۰میلیون تومان باج خواهی شده بود بعد از یک هفته تحمل جراحات شکنجه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مقتول

اين پسر 9ساله كه مهدي نام داشت روز 28ارديبهشت‌ماه از نزديكي خانه‌شان در منطقه ميرحسيني زابل ربوده شد و چند ساعت بعد مردي ناشناس با پدرش تماس گرفت و براي آزادي او درخواست 900ميليون تومان كرد. رايزني براي آزادي مهدي حدود 2‌ماه طول كشيد و آدم ربايان كه مدام صداي ناله‌هاي پسر نوجوان را در تماس‌هاي تلفني براي خانواده‌اش پخش مي‌كردند به‌طور ناگهاني به تماس هاي‌شان پايان دادند تا اينكه روز 25تيرماه پيكر نيمه جان مهدي را درحالي‌كه به‌شدت او را شكنجه كرده بودند در يكي از خيابان‌هاي شهر رها كردند.

به اين ترتيب وي به بيمارستان منتقل شد و به‌دليل شدت جراحات در بخش مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفت. نقاط مختلف بدن او به‌شدت سوزانده و آسيب زيادي به مغز و صورتش وارد شده بود. پزشكان تلاش كردند وي را نجات دهند اما بامداد ديروز او جانش را از دست داد. پدر مهدي در اين‌باره به همشهري گفت: ساعت 2بامداد جمعه پزشكان گفتند پسرم به‌دليل ضايعات مغزي فوت شده است. پسرم مظلومانه و بي‌گناه كشته شد و از مسئولان قضايي و انتظامي انتظار دارم قاتلان پسرم را دستگير و مجازات كنند. 3روز قبل ابوالفضل نجفي، دادستان زابل از دستگيري 2مظنون در اين‌باره خبر داده بود.

کد خبر 301885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha