همشهری آنلاین: صبح دیروز مراسم اختتامیه جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه و امیر سرتیپ دوم جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این منطقه پدافند هوایی برگزار شد.

انصاری

حجت الاسلام انصاری در این مراسم گفت: در قرآن کریم با دو عبارت به ائمه معصومین(ع) اشاره شده است یکی "اهل بیت" و دیگری "ذی القربی" و هر دوی اینها نشانه عظمت اهل بیت پیامبر(ص) می باشند و در حدیث شریف کسا پیامبر اعظم (ص) اهل بیت(ع) را معرفی نموده است. همچنین در جای جای قرآن آمده است که پیامبر(ص) در مقابل انجام رسالت با عظمت خود هیچ اجر و مزدی از مردم نخواسته الا توجه، محبت و انس با اهل بیت علیهم السلام.

وی با اشاره به تاکید رسول خدا(ص) به مودت نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزود: اما با نگاهی به تاریخ می بینیم که علی رغم توصیه های آن پیامبر بزرگ، با اهل بیت پیامبر علیهم السلام چه برخوردی صورت گرفت هنوز پیکر مطهر پیامبر (ص) دفن نشده بود که یک عده ای با وجود اینکه در واقعه غدیر حضور داشتند و با حضرت علی (ع) بیعت کردند در سقیفه بنی ساعده جمع شدند و گفتند مگر می شود که ما آنچه را پیامبر گفته گوش کنیم و آن کار را کردند
که نباید می کردند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: انحراف از همان جا شروع شد در کنار صراط مستقیم اسلام راه انحرافی ایجاد شد و بر سر اسلام چیزی آمد که امروز باید بگوییم بسیاری از فرق و گروه های اسلامی که هیچ بویی از اسلام حقیقی نبرده اند در نتیجه این جدا شدن از راه اهل بیت (ع) به وجود آمده اند. لذا پیامبر (ص) در روزهای پایانی حیات طیبه خویش دو گوهر و دو گنجینه را به ما معرفی نمودند قرآن، کتاب هدایت و اهل بیت علیهم السلام زبان ناطق این کتاب الهی و کسانی که امروز در زمینه حفظ حدیث و یادگیری علوم اهل بیت به دنبال فراگیری کلام آن بزرگواران هستند به ریسمان محکمی چنگ زده اند.

حجت الاسلام عدیده عنوان کرد:

رشد سی درصدی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی

حجت الاسلام محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری ششمین جشنواره سراسری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: مرحله مقدماتی جشنواره در ایام دهه فجر سال گذشته در کلیه مناطق ویگان های زیرمجموعه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با شركت ٧٠١ نفر متسابق برگزار و مرحله منطقه ای آن در دهه سوم فروردین ماه سال جاری با حضور منتخبین کلیه مناطق و یگان های مستقل و حوزه مرکزی به تعداد ٥٠٥ نفربرگزار شد.وی افزود منتخبین این مرحله به تعداد ١١٤ نفرجهت شرکت در ششمین جشنواره سراسری حدیث به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی که در مورخه 31 تیرماه برگزار شد، معرفی گردید.

حجت الاسلام عدیده افزود: نفرات برتر آزمون سراسری قرارگاه به تعداد ٣٠ نفر در جشنواره سراسری آجا که در دهه سوم مرداد ماه به میزبانی مدیریت قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد، با آمادگی کامل شرکت خواهندکرد. مجموع شركت كنندگان جشنواره ششم حديث ١٣٢٠ نفر بوده است كه در مقايسه با سال گذشته که ١٠٥٣ نفر شرکت داشتند رشد حدود ٣٠ درصدى را داشته ایم.

نفرات برتر ششمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی معرفی شدند

صبح ديروز و در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

در بخش کارکنان پایور فخرالدین مومنه، مرتضی مباشری و حسن زنگنه به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

در بخش کارکنان وظیفه مصطفی شملی، سید مهدی موسوی و سعید مقدادیان به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

سیده ندا کاظمی در بخش خواهران شاغل، اعظم امیری در بخش همسران کارکنان، خدیجه ندری در بخش فرزندان دختر(مقطع دانشجویان و طلاب)، محمد قیطاسیان در بخش فرزندان پسر(مقطع دانشجویان و طلاب)، نجمه رمضانی در بخش فرزندان دختر(مقطع دبیرستان)، سید مهدی اکبری در بخش فرزندان پسر(مقطع دبیرستان) نیز رتبه برتر را از آن خود کردند.

کد خبر 301828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha