همشهری آنلاین: فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در همه شرایط، پاسدار انقلاب اسلامی است و به انجام وظیفه قانونی خود در راستای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عمل می کند.

سپاه

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو در جمع فرماندهان و مدیران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به نتایج چند دهه تحریم علیه نظام و بررسی ریشه تاریخی تحریم ها که آغاز آن از سال 1359 بوده و تاکنون ادامه داشته، دشمنان موفق نبوده و تحریم کنندگان به اهداف خود دست نیافته اند.

سردار رزمجو با بیان اینکه تحریم ها در استقلال کشور نقش داشته، گفت: توانایی و قابلیت های ایران اسلامی اکنون در مقایسه با دهه های نخست انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در علوم مختلف پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در علوم مختلف تکنولوژی از صنایع دفاعی تا سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی و قلمروهای دیگر دانش بنیان، پیشرفت شگرفی داشته است.

سردار رزمجو با اشاره به افق پیش روی نظام اسلامی ایران افزود: افق توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی با رهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیار روشن و متعالی است.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نظام اسلامی گفت: سپاه پاسداران در همه شرایط، پاسدار انقلاب اسلامی است و به انجام وظیفه قانونی خود در راستای صیانت و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عمل می کند.

وی تاکید کرد: سپاه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راه ارتقا معنویت و توان رزم و بنیه دفاعی خود با قدرت گام برمی دارد.

کد خبر 301478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha