همشهری آنلاین: نخستین جشنواره تابستانی نجوم، با هدف آشنایی شهروندان با دانش ستاره شناسی، مردادماه امسال در مجموعه گنبد مینا برگزار می‌شود.

به گزارش "تهران سما" ، مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا نخستین جشنواره تابستانی نجوم و نمایشگاه تخصصی کاربرد صنعت دیجیتال و اپتیکال در عرصه نجوم و پلانتاریوم ها را برگزار می کند.

این جشنواره، با هدف آشنایی بیشتر شهروندان با دانش ستاره شناسی،گذراندن مطلوب اوقات فراغت فرزندان و همچنین معرفی فعالیتهای آسمان نمای گنبد مینا برگزار می شود.

گفتنی است جشنواره تابستانی نجوم، با اختصاص غرفه به علاقمندان و فعالان این حوزه، به مدت یک هفته از تاریخ دهم تا شانزدهم مرداد ماه، و از ساعت 16 تا 24 در محل آسمان نمای گنبد مینا برگزار خواهد شد.

حضور مراکز علمی و دانشگاهی، شرکت ها و عناوین برتر صنایع دیجیتال و اپتیکال، انجمن ها، تشکل ها و عموم علاقمندان برای شرکت در بخش های مختلفت این جشنواره آزاد است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه واگذاری و فعالیت غرفه های جشنواره به آدرس بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، آسمان نمای گنبد مینا مراجعه کنند.

کد خبر 300923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha