همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش آموزش ها و آمادگی رزمی خود را براساس نوع تهدیدات و تغییر سیاست های جنگی و دکترین نظامی طراحی کرده و آموزش خلبانان و سربازان خود را وفق این سیاست ها و شرایط آموزش می دهد.

عزیز نصیرزاده

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم پایان دوره آموزشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور فرماندهان و مسوولان این مرکز آموزشی در اردوگاه تابستانی امام زاده هاشم(ع) برگزار شد، استقلال کشور را در گرو داشتن نیروهای تحصیلکرده و آگاه دانست و خطاب به دانشجویان حاضر افزود: امروز نیروی هوایی که یک نیروی تجهیزات محور است، به داشتن چنین جوانان تحصیل کرده و ورزیده ای افتخار می کند.

وی گفت: کارکنان و تیزپروازان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس با تکیه برتعهد و تخصص خود به پیمان سربازی شان وفادار مانده و حماسه های جاودانه ای را خلق کردند که ملت عزیز ایران هیچگاه رشادت فرزندان خود در این نیروی الهی را فراموش نخواهند کرد.

امیر نصیرزاده با تاکید بر نقش بی بدیل نهاجا در دفاع مقدس تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش همانطور که در پیوستن به انقلاب و بیعت با امام راحل پیشگام شد، در دفاع مقدس هم صف شکن و ماه ها قبل از شروع رسمی جنگ درگیر مبارزه با رژیم بعث و گروهک های وابسته به کشورهای بیگانه بود.

معاون هماهنگ کننده نهاجا تصریح کرد: با توجه به تهدیدات گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، حفظ استقلال کشور در گرو داشتن نیروهای مسلح آماده است و آمادگی نظامی در تمامی سطوح با حضور شما جوانان متعصب و متدین جرات تعرض به میهن عزیزمان را از هر کشور خارجی سلب خواهد کرد.

در پایان این مراسم و پس از قرائت سوگندنامه، دانشجویان وظیفه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

کد خبر 300730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha