همشهری آنلاین: در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا، علی ارسلان و امیرحسین حسینی به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی فر و میثم دلخانی صاحب مدال نقره و برنز شدند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از روز پنجشنبه (18 تیر) با برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در شهر نایپیداو کشور میانمار در حال برگزاری است.


در رقابت های این روز که 6 نماینده کشورمان به روی تشک رفتند، علی ارسلان و امیرحسین حسینی در اوزان 66 و 120 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و عرفان سعادتی فر و میثم دلخانی در اوزان 60 و 55 کیلوگرم به ترتیب به مدال نقره و برنز رسیدند.


نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:


در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و سوم به ترتیب کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و ژاپن را ضربه کرد و به دیدار فینال راه یافت. ارسلان در این دیدار با نتیجه 9 بر 2 از سد کشتی گیر ازبکستانی گذشت و صاحب مدال طلا شد.


در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف تاجیکستانی را ضربه فنی کرد و در دور سوم نیز با ضربه فنی از سد حریف قرقیزستانی گذشت. حسینی در دیدار فینال نیز با نتیجه 3 بر 0 حریف چینی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.


در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 حریف قزاقستانی را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد کشتی گیر چینی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریف هندی با نتیجه نزدیک 4 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

در وزن 55 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 0 کشتی گیر تایلندی را مغلوب کرد اما در دور سوم با نتیجه 11 بر 0 مقابل حریفی از کشور قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 حریفی از کشور چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.


در وزن 84 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 کشتی گیر چینی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 مغلوب حریف قزاق شد و به دیدار رده بندی رفت. فلاح در این دیدار مقابل کشتی گیر کره جنوبی ضربه فنی شد و به عنوان پنجم بسنده کرد.


در وزن 74 کیلوگرم کیوان رضایی در دور نخست کشتی گیری از کشور ویتنام را با نتیجه 8 بر 0 مغلوب کرد، اما در دور بعد با نتیجه 5 بر 7 مغلوب حریف کره جنوبی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رضایی از دور رقابت ها کنار رفت.

 

روز جمعه و در دو وزن باقی مانده، علیرضا کارگر در وزن 50 کیلوگرم و پوریا عباسی در وزن 125 کیلوگرم برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به میدان می روند.

 

کد خبر 300591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha