همشهری آنلاین: وزیر علوم پس از پذیرش استعفای احمد اکبری رئیس سابق سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، طی یک هفته اخیر استعفای نصیری قیداری دیگر معاون مستعفی خود را نیز تعیین تکلیف کرد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پیشتر و در آغاز وزارت محمد فرهادی، استعفای جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز مورد پذیرش وزیر علوم قرار گرفته بود.

به این ترتیب حدود هفت ماه پس از استقرار فرهادی در جایگاه وزیر علوم کابینه یازدهم، استعفای سه تن از معاونان وزارت علوم که همکار رضا فرجی‌دانا - وزیر برکنار شده علوم کابینه تدبیر و امید - بودند مورد پذیرش فرهادی قرار گرفته است.

پیشتر و با حکم وزیر علوم، مجتبی شریعتی نیاسر عضو هیات علمی دانشگاه تهران جایگزین جعفر میلی‌منفرد عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در معاونت آموزشی وزارت علوم شده و فتح‌اله مضطرزاده جایگزین احمد اکبری در سمت ریاست سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شده بود.

فرهادی در جدیدترین حکم خود، استعفای سعدالله نصیری قیداری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم را پذیرفت و به جای وی دکتر محمد روشن عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی را منصوب کرد.

محمد روشن دارای دکترای حقوق خصوصی و خارج فقه و اصول و دانشیار دانشگاه شهیدبهشتی است و علاوه بر ریاست دانشگاه سوره از سال 1385 تا کنون، در هيات رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان بنياد شهيد انقلاب اسلامي از سال 1369 تا 1387 و كميسيون قوانين و مقررات بنياد شهيد و امور ايثارگران از سال 1384 عضویت داشته و نماينده دانشگاه شهيد بهشتي در مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري از سال 1385 و عضو و مدير هسته گزينش كاركنان این دانشگاه از سال 1379 تا 1385 بوده است.

کد خبر 300533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha