دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

گروه شهری : برنامه‌های ویژه جشن نیمه شعبان از ساعت 17 تا 22 روز سه‌شنبه ششم شهریور در بیش از 70 بوستان و همچنین فرهنگسراهای بهمن، رازی، خاوران و طبیعت با حضور شیفتگان قائم آل محمد(عج) برگزار می‌شود.

مجید جوزانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در این باره به همشهری گفت: همچنین از ساعت 20 در 15 نقطه شهر تهران از جمله برج میلاد، ‌میدان تجریش، شهرک شهید محلاتی، فرهنگسرای طبیعت، میدان نبوت، ‌میدان شهید کلاهدوز، میدان نماز شهرری، پارک لاله، شهرک کاروان، فرهنگسرای خاوران، پارک پرواز و میدان آرژانتین نورافشانی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ انتظار خبرداد و گفت: جشن بزرگ انتظار روز چهارشنبه از ساعت 15 تا هنگام نماز مغرب در میدان ولیعصر(عج) بلوار کشاورز و پارک لاله برگزار خواهد شد.

جوزانی با اشاره به برنامه‌های این مراسم خاطرنشان کرد: از میدان ولیعصر تا پارک لاله 22 جایگاه طراحی شده که هر کدام دارای یک جایگاه اصلی و برنامه‌های جنبی است.

جوزانی گفت: برنامه‌های مختلف و نمایش‌‌های آئینی نیز توسط گروه‌هایی که از سراسر کشور دعوت شده‌اند در طول مسیر اجرا می‌شود و گروه‌‌های سرود با هماهنگی و همکاری، برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

کد خبر 30046

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز