همشهری آنلاین: نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی روز قدس را بستر و زمینه‌ای مناسب برای اعلام مخالفت و موضع‌گیری تمام دنیا نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی، بزرگترین دشمن اسلام دانست.

ایسنا نوشت: محمدمهدی مفتح با بیان این‌که «راهپیمایی روز قدس ابتکاری از سوی امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای تعیین جهان اسلام است»، یادآو شد: همه ساله علاوه بر برگزاری راهپیمایی روز قدس، مهمترین مسائل جهان اسلام که از سوی آمریکا و اسرائیل به‌ویژه در دو سال اخیر ع وسیع‌تر شده است، مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرقه‌های گروه‌های تروریستی، به نام اسلام در کشورهای اسلامی برادرکشی می‌کنند که این اقدام از حقه و نیرنگ‌های اسرائیل و آمریکا نشأت می‌گیرد؛ بنابراین باید به روز جهانی قدس و اعلام برائت از رژیم اشغالگر صهونیستی توجه خاصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف دینی و ملی هر مسلمان حضور در راهپیمایی روز قدس است؛ چراکه جهان اسلام باید قدرت خود را به رخ دنیا به ویژه دشمنان اسلام بکشد و دشمنان باید بینند که مردم سراسر دنیا چگونه در رابطه با این آرمان متحد و هم‌پیمان هستند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان این‌که «راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده اتحاد جهان اسلام برای این آرمان بزرگ است»، تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر این‌که قوت قلبی برای برادران فلسطینی است که در سرزمین‌های اشغالی تحت فشار و حملات اسرائیل کودک‌کش قرار دارند، باعث ایجاد ترس و وحشت در دشمنان خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بحث‌های هسته‌ای و مذاکرات مهمترین مسأله در کشور بر ای مردم و مسئولان، بحث‌های هسته‌ای بوده که در حال حاضر در کشور مطرح است؛ آن‌چه در مذاکرات مورد توجه قرار دارد محدوده مجازی است که در آن تصمیم‌گیری می‌شود و این محدوده همان خط قرمزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مشخص کرده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که «در مذاکرات هسته‌ای باید عزت مردم و میهن اسلامی حفظ و تامین شود»، ادامه داد: امیدواریم و انتظار داریم که مذاکره‌کنندگان در محدوده‌های مجاز مذاکره بتوانند با حفظ عزت از حق مردم به‌خوبی دفاع کنند.

مفتح یادآور شد: علاوه بر ضوابط خاصی که در رابطه با ادامه تحقیق، توسعه و دانش هسته‌ای بدون در نظر گرفتن دانش غیرنظامی وجود دارد، حق جوانان تلاش‌گر و پژوهشگر ماست که بتوانند در این حوزه پیشرفت کرده و اطلاعات علمی کسب کنند و تمام دنیا نیز باید در رابطه با پیشبرد مطالعات هسته‌ای با دانشمندان جوان ما همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرم میهن ما در روز قدس در تمام شهرها و روستاها با حضور یکپارچه در این راهپیمایی حاضر خواهند شد تا شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در فضای میهن اسلامی طنین‌انداز کنند.

کد خبر 300436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha