سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از تشکیل اولین جلسه ستاد بحران آب در این استان خبر داد.

تشکیل اولین جلسه ستاد بحران آب در فارس

به گزارش ايسنا، حسن فیاض‌پور گفت: در راستای اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با بحران آب، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با نخبگان و متخصصین بخش آب، تشکل‌های مرتبط و اساتید دانشگاه‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در اولین جلسه ستاد بحران آب، که با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای فارس، آبفای فارس، آبفای روستایی و آبفای شیراز برگزار شد، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای مدیریت شرایط اضطراری تاکید شد.

فیاض‌پور افزود: در این جلسه پس از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت میزان آب پشت سدهای استان، آبدهی چاه‌ها و سایر منابع آبی، به مشکلات ناشی از خشکسالی و کاهش شدید نزولات آسمانی در سال زراعی جاری اشاره شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ابلاغ دستورالعمل اجاره چاه‌های کشاورزی توسط شهرداری‌های استان و اقدام آنها نسبت به آبیاری فضای سبز شهری و آبیاری آن‌ها در شب را از مهم‌ترین دستور کار نخستین جلسه ستاد بحران آب در فارس عنوان کرد.

فیاض‌پور تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا مسائل و مشکلات موجود همراه با راهکارهای فوری توسط شرکت‌های آب و فاصلاب استان و سازمان آب احصاء، و در اولین گردهمایی فرمانداران استان طرح شود.

کد خبر 299663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha