یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

گروه حوادث: 4 مرد جوان وقتی که در شوخی شبانه خود، کاروان عروسی به راه انداختند، هرگز نمی‌توانستند حدس بزنند شوخی آنها پای پلیس را به میان بکشد.

این چهار جوان به اتهام ایجاد آلودگی صوتی از سوی ماموران ساوجبلاغ بازداشت شده اند.

سوم شهریورماه، شب از نیمه گذشته بود که ماموران پلیس گشت ساوجبلاغ در حال گشت‌زنی در یکی از خیابان های اصلی شهر، متوجه خودروی عروسی شدند که با سرعت با حرکات نمایشی در حال ویراژ دادن در خیابان بود، در حالی که تازه داماد پشت سر هم بوق می‌زد، عروس که چادر گلداری به سر داشت و 2همراه دیگر آنها با کف زدن و سرو صدا او را همراهی می‌کردند.

ماموران با دیدن این صحنه، خودروی عروس را که یک پژو 206 بود، تحت تعقیب قرار داده و به راننده دستور ایست دادند، اما پس از توقف خودرو،  ماموران در بازرسی آن با صحنه عجیبی روبرو شدند.

موضوع عجیب این بود که در خودروی عروس خبری از عروس خانم نبود و کسی که با چادر گلدار در صندلی جلو نشسته بود، یک مرد جوان بود !

با دیدن این صحنه، ماموران برای مشخص‌شدن دلیل این کار، راننده و 3 جوان همراه آنها را به کلانتری مرکزی هشتگرد انتقال داده و تحت بازجویی قرار دادند.

«می خواستیم کمی بخندیم »، این دلیلی بود که 4 جوان برای به راه انداختن کارناوال عروسی‌شبانه‌شان بیان کردند، یکی از آنها در بازجویی‌ها گفت: ساعاتی قبل پس از بازگشت از مراسم عروسی یکی از دوستانمان، وقتی قصد کندن گل‌ها و  تزئینات از ماشین عروس را داشتیم، متوجه چادر گلداری شدیم که در صندوق عقب خودرو جا مانده بود و در این هنگام بود که فکر این شوخی شبانه به ذهنمان رسید، می‌خواستیم با این کار تا رسیدن به مقصد کمی بخندیم.

یکی از بچه‌ها با به سرکردن چادر گلدار نقش عروس را بازی کرد و به صندلی جلو رفت، و دو نفر دیگرمان هم نقش همراهان عروس و داماد را بازی کردیم.

به این ترتیب وقتی راننده که نقش داماد را بازی می کرد با بوق زدن به سرعت شروع به حرکت کرد، ما هم با کف زدن او را همراهی می کردیم ، اما هرگز تصورش  را هم نمی‌کردیم که این شوخی ما باعث مزاحمت برای دیگران شود.

تفریح، نه ایجاد مزاحمت

« 4 مرد جوان به اتهام ایجاد آلودگی صوتی بازداشت شده‌اند و پرونده آنها تحویل مراجع قضایی شده است»، این را سرهنگ سعدی بابانژاد- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ-  می‌گوید و در ادامه از خانواده‌ها و  کاروان های عروسی می‌خواهد  برای جلوگیری از هر مشکلی در اینگونه مراسم جوانان خود را کنترل کنند.

او همچنین خطاب به جوان ها می‌گوید: پلیس به هیچ وجه با شادی و تفریح مخالفتی ندارد، بلکه آن چیزی که با آن برخورد می‌شود سلب آرامش و ایجاد مزاحمت برای دیگران است که بعضا در برخی از مراسم‌های جشن  و عروسی شاهد آن هستیم.

کد خبر 29952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز