دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

نشست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز برگزار شد و در این جلسه، درباره انتخاب مدیرعامل این باشگاه و حل مشکلات مالی بحث‌هایی صورت گرفت.

حميدرضا گرشاسبي، عضو هيأت مديره پرسپوليس در مورد اين جلسه گفت: «در مورد مسائل كلي باشگاه صحبت كرديم و تصميم بر اين شد كه موضوع پرداخت مطالبات بازيكنان تا 3-2 روز آينده حل شود. از طرفي آقاي طاهري در حال رايزني است تا اسپانسر مناسب را براي باشگاه پرسپوليس هماهنگ كند.» او در مورد انتخاب هيأت مديره پرسپوليس تأكيد كرد: «تصميم بر اين شده تا 10روز آينده حتما مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شود و طاهري هم مي‌تواند جزو گزينه‌هاي مديرعاملي باشد.»

پرسپوليس در حالي از روز جمعه تمريناتش را آغاز كرده كه برانكو ايوانكوويچ قصد دارد 2بازيكن خارجي را به تيمش اضافه كند. اين دو بازيكن از كشور‌هاي لهستان و كرواسي كه در پست‌هاي دفاع و حمله بازي مي‌كنند ديروز وارد تهران شدند. آنها قرار است بعد از تست پزشكي با باشگاه پرسپوليس قرارداد امضا كنند. در ضمن فرشاد احمدزاده بازيكن قرضي پرسپوليس كه در تراكتورسازي بازي مي‌كرد، قرار است دوباره پيراهن اين باشگاه را بر تن كند. اين در حالي است كه پرسپوليس درصدد جذب رامين رضاييان بازيكن فصل گذشته راه‌آهن است.

مايكل اومانيا، مدافع كاستاريكايي پرسپوليس هم در اين تيم ماندني خواهد شد. اين در حالي است كه برانكو در ليست ابتدايي خود به باشگاه پرسپوليس اعلام كرده بود تمايلي به حفظ هيچ‌يك از بازيكنان خارجي تيمش ندارد اما نشست‌هاي اخير اين مربي با مسئولان باشگاه پرسپوليس باعث شد نظر وي در مورد اومانيا تغيير پيدا كند. مديريت قبلي باشگاه پرسپوليس تمايل زيادي داشت تا سيدجلال حسيني را جايگزين اومانياي كاستاريكايي كند كه تغييرات مديريتي در اين باشگاه اين مسئله را منتفي ساخت. از قرار معلوم يكي از حاميان اومانيا در پرسپوليس عبدي بوده و در واقع او نقش زيادي در حفظ اين بازيكن در جمع سرخپوشان داشته است. او تأكيد داشته اومانيا يك بازيكن دوپسته است و در پست هافبك دفاعي هم كارايي بالايي دارد.

بايد ديد مسئولان باشگاه پرسپوليس با حفظ اومانيا مي‌توانند از پس قرارداد سنگين اين بازيكن بربيايند يا خير. اومانيا نزديك به 200هزار دلار از قرارداد فصل پيش خود را از باشگاه پرسپوليس طلبكار است و قرارداد فصل آينده‌اش با اين باشگاه نيز 400هزار دلار است. البته قرار شده درخصوص قرارداد سال آينده اومانيا با وي و مديربرنامه‌هايش مذاكره شود تا اگر ممكن باشد از مبلغ آن كاسته شود. با ماندن اومانيا در پرسپوليس بعيد است قرارداد رضا‌نورمحمدي با اين باشگاه تمديد شود و احتمالاً پرسپوليسي‌شدن سيدجلال حسيني هم منتفي است، چرا كه برانكو با خودش يك مدافع خارجي ديگر به تهران آورده است.

کد خبر 298798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha