یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از پروژه‌هایی که بسیاری از علاقه‌مندان به سینما در سراسر جهان بی صبرانه منتظر ساخت آن هستند، «مرد ایرلندی» با حضور «آل پاچینو»، «رابرت دنیرو» و «مارتین اسکورسیزی» است؛ پروژه‌ای که هنوز زمان دقیق تولید آن مشخص نیست.

آل پاچینو

به گزارش ايسنا، ساخت فیلم «مرد ایرلندی» با بازی «آل پاچینو» و «رابرت دنیرو» و به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» در حالی به تعویق افتاده است که اسکورسیزی چندین و چند پروژه سینمایی دیگر روی میز دارد و هم‌اکنون مشغول ساخت فیلم «سکوت» با بازی «لیام نیسون» و «آندرو گارفیلد» است.

«پاچینو» در گفتگو با «Vanity Fair» درباره فیلم «مرد ایرلندی» گفت: هنوز تصور می‌کنم این فیلم ساخته می‌شود چون فیلمنامه بسیار خوبی دارد، اما مدت زمان طولانی‌ای است که این پروژه به حاشیه رانده شده است.

«مرد ایرلندی» یکی از پروژه‌هایی است که با اعلام آن بسیاری از علاقه‌مندان به سینما در سراسر جهان به وجد آمدند، چرا که در آن علاوه بر همکاری مجدد اسکورسیزی و دنیرو، «آل پاچینو» هم حضور خواهد داشت تا مثلثی استثنایی در کنار هم قرار بگیرند.

اسکورسیزی در سال 2013 در مصاحبه‌ای عنوان کرد که ساخت فیلم «مرد ایرلندی» پس از فیلم «سکوت» آغاز خواهد شد اما مشخص نیست که هنوز این تصمیم او پابرجاست یا خیر.

تاکنون جزئیات کمی درباره ساخت این فیلم فاش شده است اما ظاهرا علاوه بر این مثلث صاحب نام سینمای جهان، «جو پشی» و «هروی کیتل» از بازیگران مورد علاقه اسکورسیزی نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«استیو زایلیان» که پیش از نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده خواهد داشت و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتابی نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل «جان اف کندی» می‌پردازد.

«آل پاچینو» طی پنج دهه حضور فعال در دنیای سینما در فیلم‌های ماندگاری بازی کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «بعدازظهر سگی»، «عدالت برای همه»، «گشت‌زنی»، «صورت زخمی»، «بوی خوش زن»، «مخمصه»، «وکیل مدافع شیطان»، «کافه چینی»، «تاجر ونیزی»، «13 یار اوشن» و «قتل منصفانه» اشاره کرد.

وی برای فیلم‌های «پدرخوانده»، «سرپیکو»، «پدرخوانده2»، «بعدازظهر سگی» «عدالت برای همه»، «گلن گلی گلنراس»، «دیک تریسی» و «بوی خوش زن» نامزد جایزه‌ی اسکار شد که برای فیلم آخری موفق به دریافت این جایزه شد.

کد خبر 298755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha