جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

۱-تنظیم زمان پخش چند برنامه پرمخاطب در ساعت‌های پیش از افطار بیش و پیش از هر چیز، سردرگمی مخاطبان را در پی دارد.

«ماه عسل» از ساعت 19آغاز مي‌شود و سريال «بزنگاه» و برنامه «خندوانه» هم همزمان از شبكه‌هاي آي‌فيلم و نسيم روي آنتن مي‌روند. شايد مي‌شد با اندكي برنامه‌ريزي بهتر جلوي تداخل زمان پخش اين 3برنامه را گرفت. هر چند مديران شبكه نسيم با 4بازپخش كوشيده‌اند زهر تغيير زمان ثابت اين برنامه را تا حدودي بگيرند.

2-انتخاب موضوع و مهمان برنامه «ماه عسل» در نخستين روز رمضان با واكنش گسترده مخاطبان تلويزيون همراه شد. وقتي احسان عليخاني آنتن پيش از افطار را در اختيار زوجي قرار مي‌داد كه تصويري شگفت‌انگيز از عشق و علاقه خود ثبت كرده‌اند، شايد تصور نمي‌كرد مخاطبان هميشگي‌ماه عسل اين اندازه برآشفته شوند. فاصله پخش قسمت اول برنامه محبوب تا ساخته شدن طنزهاي عجيب و انتقادهاي تند به يك ساعت هم نرسيد. به‌نظر مي‌رسد برخي مطالب طنز سال‌هاي گذشته درباره ماه عسل امسال دارد جنبه واقعي به‌خود مي‌گيرد و شيرجه زدن داماد فداكار از ارتفاع چند متري براي نشان دادن ميزان علاقه خود به عروس جوان نخستين نشانه‌هاي اين ماجراست. برخي مي‌گويند از اين پس ميزان علاقه زوج‌هاي جوان به هم با اندازه‌گيري ارتفاع پرش مرد مشخص مي‌شود!

3-پخش بخش‌هاي باقيمانده از گفت‌وگوي اكبر عبدي با رامبد جوان اتفاق بامزه نخستين برنامه رمضاني «خندوانه» بود. بازيگر طناز در اين بخش به توليد برخي فيلم‌هاي «جشن‌پاره‌اي» براي نشان دادن بدبختي مردم ايران به بيگانگان به‌شدت تاخت و البته از موفقيت عروسك‌هاي كلاه‌قرمزي و مدرسه موش‌ها تمجيد كرد. عبدي گفت: من و جمشيد آريا روي هم 250كيلو هستيم و فيلم‌مان 100ميليون تومان مي‌فروشد اما كلاه‌قرمزي كه با 150گرم كاموا درست شده، 8ميليارد! تازه خانم برومند از فروش 14ميلياردي مدرسه موش‌ها شاكي است و مي‌گويد ضرر كرده است!

4-«پايتخت4» در همان قسمت اول ميخ خود را كوبيد و نشان داد سيروس مقدم و محسن تنابنده از رويدادهاي واقعي به بهترين شكل براي خلق فضاي داستاني بهره مي‌برند. به تصوير كشيدن ماجراهاي پيش و پس از انتخابات يادآور اتفاق‌هاي مشابه سال‌هاي اخير براي بسياري از مخاطبان است. «دردسرهاي عظيم2» هم بسيار خوب شروع شده و انتظار مي‌رود در قسمت‌هاي آينده مخاطبان خود را شگفت‌زده كند. گرچه نمي‌توان به صراحت گفت از ميان سريال‌هاي شبكه‌هاي 3و يك كدام مي‌تواند دل مخاطبان رمضاني را بربايد.

کد خبر 298520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha