چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون مرکز جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم از فراخوان جذب اعضای هیات علمی پیمانی خبر داد و گفت: فراخوان بعدی جذب، شهریور ۹۴ انجام می شود.

به گزارش مهر، محسن ضرغام در اين باره گفت: فرایند جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از طریق فراخوان، در طول سال، سه نوبت انجام می شود و به تازگی فراخوان بورس دانشجویان دکتری نیز در اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی با اشاره به سیاست وزارت علوم در خصوص بورس افزود: با توجه به افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی در دوره دکتری، سیاست مجموع وزارت علوم کاهش بورس است به طوریکه در فراخوان بورس اردیبهشت ماه نیز با کاهش روبرو بودیم و دراین فراخوان کمتر از ۱۵۰ نفر، آن هم در رشته های خاص و مناطق محروم و کم برخوردار بورس می شوند.

معاون مرکز جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم ادامه داد: بنابراین روند بورس به شکلی که در حال حاضر طی می شود، سال به سال کاهش خواهد یافت.

وی افزود: هدف از بورس در گذشته با توجه به کمبود دانشجوی دکتری متخصص و نیاز کشور، جذب این دانشجویان در دانشگاه‌های کشور بود که خوشبختانه در حال حاضر تعداد دانشگاه هایی که در داخل دوره دکتری برگزار می کنند بسیار زیاد هستند و ما دارای نیروهای فارغ التحصیل در رشته و دانشگاه خوب هستیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز خود را برای فراخوان جذب اعضای هیات علمی به صورت پیمانی آماده می کنیم که این فراخوان در شهریور ۹۴ برگزار می شود.

کد خبر 298369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha