همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور، پیام دعوت حسن روحانی از رئیس دولت امارات متحده عربی برای شرکت در «سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز » در تهران را تسلیم کرد.

روحانی

به گزارش ایسنا، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران ظهر یک‌شنبه ( 24 خرداد) به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور با شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور ریاست امارات دیدار و دعوت نامه حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان را برای شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات عربی متحده برای شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز در تهرا ن را تسلیم کرد.

در این دیدار طیب‌نیا، سلام‌های صمیمانه رییس‌جمهور را به مقامات عالی امارات ابلاغ و بر گسترش بیش از پیش روابط دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم گاز در تامین انرژی جهانی، برگزاری اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران برای حل مشکلات فرارو و اتخاذ تصمیم‌های اساسی در خصوص انرژی گاز را تعیین کننده دانست.

بر اساس این گزارش، معاون نخست‌وزیر امارات نیز در این دیدار با تاکید بر روابط دوستانه دو کشور بر مشارکت سطح عالی دولت امارات در اجلاس تهران تاکید کرد.

او روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را خوب توصیف و برای پیشبرد برنامه‌های رئیس جمهور ایران آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار سفیر ایران در امارات و خزایی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشتند.

کد خبر 298098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha