پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان این برد را به افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران تقدیم کرد.

فوتبال

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نشست خبری اظهار کرد: باید در ابتدا ضمن خوش‌آمدگویی به اصحاب رسانه از طرف فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال ازبکستان به خاطر این بازی تشکر کنم. این دیدار بازی خوبی برای هر دو تیم در آغاز رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی بود. هر دو تیم ایران و ازبکستان فرصت‌های گلزنی خوبی را ایجاد کردند اما در ابتدای نیمه اول به دلیل گرما شاهد خستگی بازیکنان دو تیم بودیم.

وی افزود: برد همیشه خوب است اما نتیجه منصفانه می‌توانست مساوی باشد چون هر دو تیم موقعیت‌هایی را ایجاد کردند. در حال حاضر تیم ایران در شرایط انتقالی به سر می‌برد. خیلی از بازیکنان ایران تجربه چندانی در بازی‌های ملی نداشتند و شش بازیکن ایران برای نخستین بار بود که پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کردند و به همین خاطر رضایت دارم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چرا دو تیم نتوانستند کیفیت همیشگی خود را ارائه کنند، گفت: این دیدار، بازی آماده‌سازی برای هر دو تیم بود و مهم این است که هر دو تیم بتوانند در بازی رسمی خود که در بیرون از خانه برگزار می‌شود به سه امتیاز برسند. دوم این که وقتی داور بازی به خاطر گرمای هوا دو وقت استراحت داد، خودش گویای همه چیز است. قطعا شرایط در جایگاه خبرنگاران با زمین که رطوبت بسیار زیادی دارد، متفاوت است. البته بسیار خوشحال شدیم که بازی در ساعت شش برگزار شد؛ چرا که بازی رسمی ما هم همین ساعت برگزار می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازی‌های اخیر این دو تیم با حداقل گل به پایان می‌رسد، گفت: وقتی زمان برد فرا می‌رسد، برای من فرق نمی‌کند که با چند گل به پیروزی می‌رسیم. حتی نیم گل هم من را خرسند می‌کند. البته فکر می‌کنم با حملاتی که دو تیم در آخر بازی انجام دادند، می‌شد بازی با نتیجه سه بر دو یا دو بر یک به پایان برسد.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که رابطه‌اش با سرمربی سابق کره جنوبی چطور است، با خنده گفت: ما مربیان با هم دوست هستیم. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد که تکلی انجام دهیم اما در کل رابطه خوبی با هم داریم.

وی پایان گفت: من از فدراسیون فوتبال ازبکستان به خاطر این بازی تشکر می‌کنم و برای این تیم در بازی با کره‌شمالی آرزوی موفقیت دارم. در ضمن می‌خواهم این برد را به آقای افشین پیروانی، مدیر تیم ملی تقدیم کنم که تیم ایران توانست با زحمات ایشان در این بازی به پیروزی برسد.

کد خبر 297825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha