وزیر ورزش گفت: در صحبت‌هایی که با ریاست قبلی صدا و سیما داشتیم او قبول کرد که کمک‌هایی را به ورزش انجام دهد و ما آن را توافق و امضا کردیم اما مدیریت بعدی صدا و سیما خودش را به این توافق متعهد نمی‌داند.

گودرزی وزیر ورزش

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل گفت: ما در تلاش هستیم و امیدواریم که کارمان را به خوبی انجام دهیم. زحمات صورت گرفته را می‌بینیم و می بینیم که از فرزندان این مملکت حمایت می‌شود. جامعه از ما انتظار دارد و ما باید این انتظارات را برآورده کنیم. ما باید تلاش کنیم مردم در نهایت خوشحال باشند. آنها با موفقیت‌ها خوشحال هستند و در ناکامی‌ها غمگین می‌شوند.

او افزود: جامعه انتظار دارد که ما رشدی فزاینده در ورزش داشته باشیم نه این که روندمان ثابت با رشدی ضعیف و یا با رشدی کاهنده باشد. آنها چشم‌شان به مدیران است و این مساله مسئولیت آنها را افزایش می‌دهد. باید برنامه‌ها شفاف باشد و جامعه انتظار دارد که ما با بر‌نامه‌ریزی کلان به یک ثبات در رشد برسیم.

وزیر ورزش و جوانان ا‌ضافه‌ کرد‌: فضای ورزش چالشی و ر‌قابتی است. ما باید در اتفاقات آن تلاش کنیم تا تنش‌زدایی کنیم نه تنش‌زایی. کسانی در ورزش هستند که تنش‌زایی می‌کنند و باید جلوی آنها را بگیریم. عده‌ای به دنبال مخدوش کردن هستند.

گودرزی ا‌دا‌مه‌ داد: وقتی در برخی باشگاه‌ها مطالعه و تحقیق می‌کنم از آنها لذت می‌برم. آنها راهکارهای خوبی را در روند رو به رشد خود داشته است. جامعه از ما انتظار بر‌نامه‌ریزی دارد. باید با بر‌نامه‌ریزی اعتبارات لازم را در ورزش جذب کنیم. اگر برنامه‌ای نداشته باشیم روزمره و باری به هر جهت می‌شویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر برنامه‌های ما پیش نرود آنارشیست‌ها و برخی نابغه‌ها اعتراض می‌کنند. قصد نصحیت ندارم و به عنوان یک برادر و مسئول معلم در تربیت این موضوعات را مطرح می‌کنم و به عنوان کسی که در مجله ورزش مطلب نوشته است باید این موضوعات را جدی بگیریم.

وی اظها‌ر کرد: فو‌تبا‌ل کمیتی فراگیر شده و مسئولان در امر ورزش باید به این امر از ورزش توجه کنند. نارسایی‌ها، مشکلات و انواع بیماری‌ها به واسطه بی‌تحرکی است. فو‌تبا‌ل امروز از ورزش خارج شده و فراتر از آن رفته است و پا به دنیای هنر گذاشته است. مسئولان باید زیر ساخت‌های لازم برای ورزش را فراهم کنند تا مردم از مزیت‌های ورزش بهره ببرند.

گودرزی درباره دریافت حق پخش گفت: این حرکتی است به سمت خصوصی سازی و باید مطالبات باشگاه‌ها پرداخت شود. در کشورمان مشکلاتی داریم مانند عدم پرداخت حق پخش، عدم رعایت کپی رایت و مشکلات از این قبیل که باید آنها رفع شوند. با توجه به مصوبات مجمع تشخیص، مجلس شورای اسلامی حق پخش را قانونی نمی‌دانستند. در صحبت‌هایی که با ریاست قبلی صدا و سیما داشتیم او قبول کرد که کمک‌هایی را به ورزش انجام دهد و ما آن را توافق و امضا کردیم اما مدیریت بعدی صدا و سیما خودش را به این توافق متعهد نمی‌داند. ما گفتیم که ممکن است جامعه فو‌تبا‌ل در ورزش به این عدم تعهد عکس‌العمل نشان دهد اما او گفت مشکلی با این موضوع نداریم.

باید تصمیمی گرفته شود تا حقوق ورزش را دریافت کنیم.

کد خبر 297532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha