یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی موافقت نیروی انتظامی با طرح اکران «افطار تا سحر»، تهیه‌کننده «عصر یخبندان» گفت: اگر می‌خواهیم ماه مبارک رمضان به بهار سینمای ایران تبدیل شود، همه اعم از مسوولان، اصحاب رسانه،‌ هنرمندان،‌ دانشجویان، منتقدان و ... باید به فضاسازی و تبلیغات فیلم‌ها کمک کنیم تا مردم در این ایام، سینما را در سبد خانوار خود بگذارند.

عصریخبندان

به گزارش ايسنا؛ این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که چرا ماه رمضان را برای اکران فیلمش انتخاب کرده است؛ توضیح داد: بعضی از دوستان معتقدند ریسک بزرگی کرده‌ام چون آن‌ها ماه رمضان را فصل مرده سینما می‌دانند و فکر می‌کنند فقط فیلم‌های طنز در این ایام جواب می‌دهد. اما من باور دارم که در ماه رمضان مردم نیاز به خودسازی دارند و امیدوارم با توجه به مسائلی که فیلم ما مطرح می‌کند، به خوبی مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

لشکری قوچانی همچنین از نیروی انتظامی قدردانی کرد که از طرح اکران فیلم‌ها از افطار تا سحر همراهی کرده است و گفت: اگر می‌خواهیم در این ایام برای جوانان و خانواده‌ها سرگرمی فراهم کنیم، سینما یک فرصت بسیار خوب است.

او همچنین با تقدیر از سیاست‌های جدید سازمان صدا و سیما در تبلیغات و اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی اضافه کرد: ارائه 98 درصد تخفیف ریالی و ارائه تیزرهای رایگان به فیلم‌ها، از مهمترین همراهی‌های رئیس جدید سازمان صداوسیما است و جای تقدیر دارد چرا که بدون تبلیغات تلویزیونی، امکان موفقیت فیلم‌ها بسیار پایین‌ می‌آید.

لشکری قوچانی در ادامه از بخش خصوصی هم که در تبلیغات و اطلاع‌رسانی فیلمش با او همراهی کرده است، قدردانی کرد و گفت: بخش خصوصی هم امکاناتی مانند بیلبورد،‌تبلیغات در اتوبوس‌ها و مطبوعات و فضای مجازی را برای ما فراهم آورده است و همچنان از کمک دیگر بخش‌های خصوصی برای تبلیغات فیلم استقبال می‌کنم.

این تهیه‌کننده سینما همچنین به ایسنا گفت:‌ همواره در ساخت فیلم‌هایم تلاش می‌کنم مستقل عمل کنم زیرا اگر از بعضی بخش‌ها کمک بگیرم، ناچارم سیاست‌های آن‌ها را اجرا کنم، اما برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی از کمک هر نهادی استقبال می‌کنم و به عنوان تهیه‌کننده سینما آماده همکاری‌های فرهنگی با دیگر نهادها در زمینه تبلیغات فعالیتهای فرهنگی هستم.

تهیه‌کننده فیلم «عصر یخبندان» در بخش دیگری از این گفت‌وگو همچنین سینما را یکی از مهمترین فرصت‌هایی دانست که باعث خودسازی در ماه مبارک رمضان می‌شود و از مسئولان دعوت کرد که این فیلم را ببینند.

منصور لشکری قوچانی که فیلم «عصر یخبندان» را برای اکران در ماه رمضان پیشنهاد کرده است، توضیح داد: این فیلم جذابیت‌های بصری و سرگرم‌کننده زیادی دارد که می‌تواند در ماه مبارک رمضان مورد توجه تماشاگران قرار بگیرد.

وی با اشاره به درون‌مایه این فیلم اضافه کرد: «عصر یخبندان» فقط یک فیلم سرگرم‌کننده نیست، بلکه در عین حال معضلاتی را مطرح می‌کند که جامعه با آگاهی نسبت به آن، خود را در مقابل این معضلات مصون می‌سازد و از آنجاکه ماه رمضان، ماه خودسازی است، اکران این فیلم از این منظر نیز خوب است.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به بحث خانواده که یکی دیگر از مسائل مطرح شده در فیلم «عصر یخبندان» است، ادامه داد: در این فیلم نشان می‌دهیم که وقتی فرد از دایره خانواده بیرون برود، چگونه دچار مشکل می‌شود. ضمن اینکه مسائلی مانند اعتیاد که متأسفانه در خانم‌ها بیش از آقایان رشد داشته است، نیز از دیگر نکات مطرح شده در فیلم ماست.

لشکری قوچانی از مسوولان دعوت کرد به تماشای این فیلم بیایند و توضیح داد: «عصر یخبندان» با طرح مسائل اجتماعی به مسوولان کمک می‌کند تا بیشتر در جریان بروز این معضلات قرار بگیرند و راهکارهای بهتری را برای کاهش آن پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، فیلم «عصر یخبندان» تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی است که سال گذشته با بازی بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آناهیتا نعمتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی و مینا ساداتی در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و چند جایزه را از آن خود کرد.

کد خبر 297395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha