همشهری آنلاین: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: رای پرونده آزار و اذیت چند دانش‌آموز توسط ناظم مدرسه‌ای پسرانه از سوی دیوان عالی کشور تائید و به اجرای احکام ارسال شده است.

ایسنا نوشت: محسن افتخاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: رای مربوط به پرونده مذکور که از سوی قاضی کشکولی رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران صادر شده بود از سوی دیوان عالی کشور تائید شد.

وی ادامه داد: این فرد به 100 ضربه شلاق، دو سال تبعید و دو سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و آموزشی محکوم شده بود که پرونده وی به اجرای احکام ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، رییس کل دادگستری استان تهران پیش از گفته بود که در پرونده‌های غیراخلاقی و منافی عفت به ویژه در جایی که شاکی خصوصی وجود دارد سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع با مرتکبین این جرایم است و هیچ‌گونه مماشاتی در برخورد با آنها نداشته و نخواهیم کرد.

اوایل سال 93 والدین چند دانش‌آموز یک دبستان پسرانه به دادگاه کیفری مراجعه و از ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند که از همان زمان پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی‌کشکولی تشکیل شد و رسیدگی خود را آغاز کرد.

کد خبر 297303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha