چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی‌اتحاد و انسجام اسلامی‌را باعث رعب دشمنان عنوان کرد و گفت:

قرآن مهم‌ترین عامل وحدت اسلامی‌و ریسمانی برای چنگ انداختن مسلمانان بر آن است و مسلمانان باید با وحدت اسلامی‌در برابر توطئه استکبارگران ایستادگی کنند چرا که هیچ چیز به اندازه اتحاد و انسجام اسلامی‌موجب وحدت در برابر دشمنان نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل در نخستین کنگره بین‌المللی کربلایی کاظم ساروقی در اراک تاکید کرد: حافظ کل قرآن شدن کربلایی کاظم در یک لحظه نشانی از نشانه‌های الهی و سندی بر اثبات واقعیت‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: با وقوع رویداد کربلایی کاظم باید این واقعیت را بپذیریم که عالم‌غیب وجود دارد و این عالم از عالم مادی و زمینی بسیار فراتر است.

رئیس مجلس با اشاره به این که قرآن واقعیتی تحریف ناشده است، گفت: تاکنون تهمت‌های بسیاری از سوی غیرمسلمانان به مسلمانان به ویژه شیعیان درباره تحریف شدن قرآن وارد شده است که این رویداد نشان از غیرقابل تحریف بودن قرآن دارد.

حدادعادل قابلیت‌های انسان را در دریافت پیام‌های الهی بسیار بالا عنوان کرد و گفت: رویداد کربلایی کاظم تایید کننده آن است که آدمی برای دریافت هدایت و فیض الهی گوهری است ارزنده که می‌تواند با پرهیز دادن خود از زشتی‌ها و ناپاکی‌ها خود را به مراتب بالای الهی متصل کند.

کد خبر 29644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز