مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

همشهری انلاین: تعریف خانه، مسکن و نیز طرح و معماری آنها بنا به شرایط جغرافیایی و فرهنگی انسان در نقاط مختلف زمین به گونه ای متفاوت نمایش داده می‌شود.

خانه

از دوران کهن چنین گفته می‌شود که هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود. چرا که ادمی تنها در کنج خلوت و یا خانه خویش است که احساس ارامش می‌کند.

اگرچه بعضی از این ادمیان صاحب خانه‌هایی بسیار مجلل و بزرگ  و بعضی دیگر صاحب خانه های کوچک، عجیب و غریب یا سیار هستند. می‌توان گفت که بیشتر آدم تنها در خانه خود احساس ارامش و اسایش می‌کنند، حال به هر شکل که باشد.

هر فردی به هر شکلی که دوست داشته باشد می‌تواند خانه خود را ساخته و آن را تزیین کند تا احساس بهتری نسبت به ان داشته باشد. هستند معماران هنرمندی که نمای ظاهری خانه از همه چیز باارزشتر می‌دانند. نمایی که به گونه‌ای ان خانه را منحصربفرد در جهان می‌سازد.

اگرچه اینگونه خانه ها انگشت شمار هستند ولی این خانه‌ها نشان از صاحبان خوش ذوق و... دارند! ما تعدادی از این خانه ها را برای شما گرداوری کرده‌ایم که بنا به شرایط ادمیان انواع مختلف خانه‌ها را چه زیبا و چه زشت می توانید ببینید!

خانه

خانه‌ای مجهز به پنل های خورشیدی به منظور تامین انرژی های مورد نیاز در فرانسه. این خانه را به شکلی ساخته شده است که در روزهای گرم تابستان داخل خانه خنک بماند.

خانه

خانه‌ای که بر روی یک صخره در وسط رودخانه صربستان بنا شده است. این خانه در سال ۱۹۶۸ توسط تعدادی جوان ساخته شده است.

 

خانه
این مرد به راحتی می‌تواند خانه خودش را با خود به هرجایی ببرد.او خود را حلزون می نامد.

خانه
اتاقک هایی گرد در اسپانیا که مردم در آنجا زندگی می‌کنند.

خانه
بنیتو هرناندز در کنار خانه خود در شمال مکزیک است.  بیش از ۳۰ سال است که بنیتو و خانواده اش در این خانه زندگی می‌کنند.

خانه

خانه ای که به شکل یک هواپیما ساخته شده است در لبنان قرار دارد. اگر درب پارکینگ در عکس دیده نمی‌شد به سختی می‌توانستید فرق آن با یک هواپیمای واقعی را متوجه شوید!

خانه
خانه‌ای به شکل صدف در مکزیک

خانه
خانه ی سنگی در پرتغال

خانه

و این هم خانه های یک متری و مبله!

کد خبر 296121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha