سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

فرمانده نیروی‌انتظامی با تأکید بر اینکه کشف علمی جرایم و پرهیز از بدرفتاری مورد تأکید مقام معظم رهبری و فرماندهان قبلی ناجا بوده است، گفت: برای مقابله با اشرار با جدیت رفتار می‌کنیم اما بعد از دستگیری رفتار ما باید رفتار اسلامی باشد.

بیشتر سرقت‌ها توسط معتاد‌ها انجام می‌شود

به گزارش ايلنا سردار حسين اشتري در گردهمايي علمي تخصصي روساي پليس آگاهي سراسر كشور با تأكيد بر اينكه تمام ماموريت‌هايي كه در ناجا انجام مي‌شود از حساسيت بالايي برخوردار است، گفت: در اين ميان پليس آگاهي نيز حساسيت خاص خود را دارد و بايد با انرژي و قدرت با قانون‌شكنان مبارزه كنيم. وي با بيان اينكه مقابله با سرقت بايد مانند سال گذشته اولويت داشته باشد، افزود: قرار‌گاه مقابله با سرقت، امسال نيز همچون سال گذشته بايد اقدامات خود را در اين زمينه عملياتي كند. شناسايي عواملي كه موجب سرقت مي‌شوند نيز داراي اهميت است. آمار نشان مي‌دهد درصد بالايي از سرقت‌هاي خرد توسط معتادين انجام مي‌شود.

اشتري با تأكيد بر اينكه سالي براي ما سال خوب و نيكو است كه سرقت كاهش پيدا كند، گفت: گرچه از فردي كه سرقت مي‌كند هيچ توجيهي پذيرفته نيست و بايد مجازات شود اما بايد بررسي كرد و ديد كه چه عواملي موجب افزايش سرقت مي‌شود. استفاده از تجهيزات نوين و كشفيات علمي نيز مي‌تواند پليس را در برخورد با متخلفين تقويت كند. همچنين بانك‌هاي اطلاعاتي بايد تكميل شوند. اين مسئله نيز بايد در سال۹۴ به‌عنوان اولويت كاري مورد توجه قرار گيرد.

کد خبر 295511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha