سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

گروه حوادث: مرد باتری ساز برای آن‌که پول بیشتری به جیب بزند، به مشتریان خود مشروبات الکلی می‌فروخت، اما هنگامی که پلیس از مغازه وی 500 لیتر انواع مشروبات الکلی کشف کرد، راز شغل دوم مرد باتری‌ساز فاش شد.

ماجرای این پرونده زمانی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت که از مدتی قبل مأموران کلانتری 128 تهران‌نو در جریان فعالیت فردی قرار گرفتند که در این منطقه اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کرد.

با اطلاع مأموران دایره اطلاعات کلانتری، عملیات گسترده‌ای برای شناسایی این فرد صورت گرفت تا این‌که ماموران در بررسی‌های محسوس و نامحسوس خود توانستند سرنخ فروش و توزیع مشروبات الکلی را در یک مغازه باتری سازی به دست آورند.

با انجام تحقیقات تکمیلی مأموران با هماهنگی قضایی محل مورد نظر را تحت مراقبت چند روزه قرار دادند و سرانجام با ورود به مغازه موفق به کشف 500 لیتر انواع مشروبات الکلی خارجی و دست‌ساز از بالکن و انباری مغازه شدند.

با دستگیری مرد باتری ساز وی  در بازجویی‌های اولیه با اعتراف به توزیع مشروبات الکلی گفت: 4فرزند دارم  که تامین مخارج آنها مرا با مشکل روبرو کرده است بنابراین چون  نمی‌توانستم از راه باتری سازی مخارج آنها را تامین کنم، تصمیم گرفتم با فروش مشروبات به پول بیشتری برسم.

سرهنگ سهراب رضوانی‌فر- رئیس کلانتری 128 تهران نو با اعلام خبر دستگیری این متهم گفت: با توجه به اعترافات، وی از 2 ماه قبل فروش مشروبات را‌ آغاز کرده که با بازرسی  مغازه وی علاوه بر مشروبات الکلی، مأموران 10 قبضه چاقو، 2 ترازو و مقداری موادمخدر کشف کردند.

کد خبر 29534

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز