همشهری آنلاین: در دومین دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا تیم یوونتوس تورین که به "بانوی پیره" شهرت دارد، به تساوی مقابل ستارگان رئال مادرید دست یافت و به این ترتیب به فینال این مسابقات رسید.

A.Vidal

شامگاه چهارشنبه (۲۳ اردیبهشت) دومین دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا میان تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس تورین برگزار شد تا حریف بارسلونا در فینال این رقابت‌ها مشخص گردد.

دیدار رفت میان دو تیم در تورین با پیروزی دو بر یک یوونتوس خاتمه یافته بود.

به گزارش دويچه‌وله،‌ مادریدی‌ها که با توجه به گل زده در دیدار رفت، تنها به پیروزی یک بر صفر نیاز داشتند، دیدار مقابل تورین را در حضور بیش از ۷۸ هزار تماشاگر، پرجنب‌وجوش آغاز کردند و توانستند در همان اواسط نیمه نخست دروازه یوونتوس را باز کنند. در دقیقه ۲۳ داور در پی خطای مدافع یوونتوس روی خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال، در محوطه جریمه سوت پنالتی زد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال که در کنار لیونل مسی، ستاره بارسلونا، بهترین گلزن رقابت‌های لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را به ثمر رساند تا سفیدپوش‌های رئال یک بر صفر از حریف خود پیشی بگیرند. نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در آغاز نیمه دوم نیز رئال چهره‌ پرتحرک‌تری از خود به نمایش گذاشت. یوونتوس که در صورت تغییر نکردن نتیجه یک بر صفر از دور بازی‌ها حذف می‌شد، به ناچار بر حملات خود افزود و چهره‌ تهاجمی‌تری به خود گرفت.

در دقیقه ۵۷ این دیدار بود که یووه حاصل تلاش‌ها و حملات خود را گرفت. موراتا، مهاجم این تیم که در دیدار رفت نیز مقابل رئال مادريد گلزنی کرده بود، توانست توپ را به تور دروازه پایتخت‌نشین‌های اسپانیا دوخته و بازی را به تساوی بکشاند.

درخور توجه آن که موراتا پیشتر در خدمت باشگاه رئال مادرید بود، اما سرپرستان این تیم به خاطر نارضایتی از موراتا ترجیح داده بودند او را بفروشند.

مادرید که حال برای صعود به فینال به دو گل دیگر نیاز داشت، به سرعت به خود آمد، اما انسجام دفاعی یوونتوس سبب شد تا تیم پرستاره رئال نتواند قابلیت‌های تهاجمی و گلزنی خود را مانند همیشه به نمایش گذاشته و خطرآفرین باشد.

دیدار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و "بانوی سالخورده" فوتبال ایتالیا توانست با توجه به پیروزی خانگی (دو بر یک) در دیدار رفت، مجوز صعود به فینال این رقابت‌ها را کسب کند.

کد خبر 295281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha