همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور ما در آب های آزاد و خلیج عدن و تنگه باب المندب در راستای تامین امنیت منطقه است زیرا با حضور و وجود ما در منطقه کشورها احساس امنیت بیشتری می کنند.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا امیر دریادار حبیب الله سیاری در آیین تجلیل از افسران و کارکنان مرکز آموزش و آمادگاه نیروی دریایی در سیرجان افزود: انتقال پیام صلح و دوستی به جهانیان و تامین منافع نظام اسلامی از دیگر اهداف این حضور است.

وی بیان کرد: در تنگه باب المندب که از بزرگترین آبراه های جهان است دیگر کشورها هم حضور دارند اما برخی از این کشورها در پناه برقراری امنیت اهداف دیگری را هم دنبال می کنند و نظام اسلامی حضورش مشخص و لازم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: هدف از حضور ما در این دو پایگاه به عنوان دیدار اول سال و تبیین فرامین مقام معظم رهبری در سال جدید به سربازان ولایت است.

وی اظهار کرد: امروز بزرگترین مرکز آموزش را در سیرجان داریم که 90 درصد نیروهای وظیفه آموزش های لازم نظامی و عقیدتی را اینجا فرا می گیرند.

دریادار سیاری گفت: این افراد امانت های مردم دست ما هستند که باید به خوبی از آنان نگهداری شود و برای مملکت اسلامی پرورش یابند.

وی افزود: آمادگاه ناوگان جنوب هم پشتیبانی از همه مناطق دریایی و سواحل جنوب را بر عهده دارد و ماموریت های محوله را به خوبی انجام داده و هر روز شاهد موفقیت بیشتر این مرکز هستیم.

همچنین با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از طرح توسعه تعمیرگاه ماشین آلات و خودروهای دو مرکز دریایی بازدید و سالن کنفرانس دریایی سیرجان با ظرفیت 50 نفر افتتاح شد.

تعمیرگاه رزم آوران با هزینه 50 میلیارد ریال ساخته شده است و 25 نفر از پرسنل متخصص در آن فعالیت دارند که عموم مردم هم می توانند برای تعمیر خودروهای خود به این تعمیرگاه مراجعه کنند.

از دیگر مراکزی که مورد استفاده عموم در مراکز دریایی سیرجان قرار می گیرد بیمارستان این مراکز است.

کد خبر 294811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha