دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد که دو فیلم جدید از چهارشنبه - ۲۳ اردیبهشت ماه - اکران خود را آغاز می‌کنند.

سینمای ایران

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی  از اکران دو فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان و «مردن به وقت شهریور» هاتف علیمردانی از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گفته او‌، در جلسه امروز (21 اردبیشهت) شورای صنفی نمایش، قرارداد سه فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «مردن به وقت شهریور» و «آتش بازی‌» کار بهمن گودرزی ثبت شد.

فرجی افزود: فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» در گروه «اریکه ایرانیان» و «مردن به وقت شهریور» در گروه سیمایی «ماندانا» اکران خود را آغاز می کنند.

همچنین قرارداد فیلم «آتش بازی‌» کار در گروه سینمایی «آزادی» ثبت شده است و این فیلم از روز 31 اردیبهشت ماه اکرانش را آغاز می کند.

فرجی اضافه کرد: اکران دو فیلم «ایران برگر» و «رخ دیوانه» تا روز 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، اما این دو فیلم از این تاریخ با هر میزان فروش‌، تعویض می‌شوند با این حال اکران آنها در سینماهای آزادشان تا سقف 10 هفته ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان صحبتش گفت: قرارداد دو مجموعه آزادی و اریکه ایرانیان هشت هفته اکران شد. البته براساس آیین‌نامه سال گذشته باید تا 10 هفته ادامه می‌دادند، اما با وجود فروشی که فیلم‌هایشان داشتند‌، با هشت هفته اکران موافقت کردند.

او درباره وضعیت اکران فیلم «نهنگ عنبر» که احتمال اکرانش در هفته جاری مطرح شده بود، توضیح داد: در این زمینه تصمیمی گرفته نشد.

به گزارش ایسنا، در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» لیلا حاتمی‌، علی مصفا و زهرا حاتمی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

همچنین حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، ترلان پروانه، پروین ملکی و حسام محمودی بازیگران اصلی «مردن به وقت شهریور» هستند.

فیلم «آتش بازی» هم با بازی امین حیایی، الناز شاکردوست،سحر قریشی،شقایق دهقان و میرطاهر مظلومی روی پرده خواهد رفت.

کد خبر 294799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha