همشهری آنلاین: اولین عضو گروه فروش مواد مخدر که که اتهام قتل بیش از 400 تن به آنان نسبت داده‌شده، راهی دادگاه شد

"کوری کرامپ" 35 ساله متهم است که با فروش هروئین مخلوط با نوعی داروی مسکن بسیار قوی باعث مرگ یک پسر نوجوان به نام "جوزف کراکر" شده‌است.

به گزارش نیویرک‌تایمز این هروئین ترکیبی با افزودن ماده‌ای که از مرفین‌ها صد برابر اثر بیشتری دارد، بسیار قوی شده تا جایی که جان صدها نفر مصرف‌کننده این مواد را تا کنون در سراسر امریکا گرفته‌است.

ظاهراً فروش این مواد از ماه‌ها قبل و از  خیابان‌های شیکاگو آغاز شده و به سرعت به سراسر آمریکا سرایت کرده‌است و تا کنون بیش از 400 مورد مسمومیت شدید منجر به مرگ در اثر استفاده از این هروئین اعلام شده‌است.

این ماده چنان اثر سریعی دارد که در اکثر موارد به محض فرو رفتن سرنگ مواد در بدن و یا قبل از رسیدن آمبولانس به محل افراد مصرف‌کننده بر اثر شوک وارده جان خود را از دست داده‌اند.

پلیس در تحقیقات خود یافته‌است که این ترکیب هروئین از مکزیک وارد آمریکا شده و مقامات مکزیک تا کنون 5 تن را در این رابطه دستگیر کرده‌اند.

آقای کرامپ که فروشنده مواد مخدر در شیکاگو و با سابقه‌ای بسیار طولانی در فروش مواد است پس از مرگ ناگهانی پسر 17 ساله بر اثر تزریق هروئین ترکیبی دستگیر شده و راهی دادگاه شده‌است.

تلاش برای دستگیری دیگر عاملان این مواد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز