همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستور جدی رییس قوه قضائیه برای پیگیری پرونده مالی ۳۲ میلیارد تومانی صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایرنا، دكتر محمد فرهادی در حاشیه یازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در جمع خبرنگاران گفت: این پرونده از گذشته در حال پیگیری بوده و بیش از چند ماه گزارشات به قوه قضائیه رفته و دستور رسیدگی داده شده است. مبلغ اصلی خیلی بیش 32 میلیارد تومان بوده است كه بخشی از این مبلغ پس داده شده و بخشی هم در حال پیگیری است.

مهر نيز نوشت: فرهادي، وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: این پرونده مالی ۳۲ میلیاردی، قرارداد صوری بوده که از این طریق پول بچه‌های مردم رفته و نهایتا اختلاس به وجود آمده است. مبلغ این پرونده خیلی بیشتر از اینها بوده است كه بخشی از این مبلغ توسط افراد متخلف پس داده شده و بخشی از آن هم در حال پیگیری است.

مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان پيش از اين تایید کرد که از سوي صندوق رفاه دانشجویان در دولت گذشته، برخی قراردادها به امضا رسیده که شرکت‌های طرف قرارداد صوری بوده‌اند؛ هر چند كه ضمانت نامه‌های بانکی وجود داشته است.

کد خبر 294547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha