گروه حوادث: با دستور ویژه قاضی اصغرزاده، کارآگاهان جنایی پایتخت، تحقیقات اطلاعاتی گسترده‌ای را برای دستگیری عامل اسیدپاشی وحشتناک لاهیجان آغاز کرده‌اند.

در این حادثه، شوهر انتقامجو وقتی  همسرش تقاضای طلاق نمود، به او اسید پاشید.

زندگی 17 ساله مهناز و شوهرش حالا با اسیدپاشی به آخر رسیده است، زن 38  ساله  برروی تخت بیمارستان شهید زارع ساری روزهای دشوار و سختی را می‌گذراند، اسید علاوه بر نابود  کردن صورت و قسمتهایی از بدنش، بینایی یکی از چشمان او را نیز گرفته، ولی مهناز با وجود درد جانکاهی که دارد این روزها نگران دو دختر 8 و12 ساله خود است، مبادا  آنها نیز قربانی آتش انتقامجویی وحشیانه پدرشان شوند.

تلخ‌ترین حادثه زندگی این زن جوان وقتی رقم خورد که زن جوان پس  از زندانی شدن همسرش، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق کرد.

وقتى نامه احضاریه دادگاه به دست شوهر او در زندان رسید، او ابتدا سعی کرد مهناز همسرش را از طلاق منصرف کند اما وقتی مهناز گفت که دیگر حاضر نیست به زندگی خود با او ادامه دهد، نقشه جنایتی سیاه در ذهن مرد انتقامجو شکل گرفت، کثیف ترین انتقامجویی، «اسیدپاشی».

اسید پاشی وحشتناک

شوهر مهناز  پس از مدتی با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شد و به سراغ همسرش رفت، او  که نقشه انتقامی سیاه را در ذهن داشت به همسرش گفت: به بچه ها قول داده  پس از آزادى از زندان آنها را به دریا ببرد، به همین خاطر از مهناز خواست همراه وی به کنار ساحل بروند و در بازگشت از یکدیگر جدا شوند.وقتی زن جوان این  پیشنهاد را پذیرفت، بعدازظهر بیست و دوم تیرماه همراه همسر و  فرزندانش به سمت لاهیجان به راه افتاد و بعد از چند ساعت تفریح در راه بازگشت زمانی که مهناز و کودکانش در خودرو خواب بودند، مرد انتقامجو نقشه خود را به اجرا گذاشت  و پس از پاشیدن اسید بر صورت و بدن همسرش، در حالی که زن از فرط  درد به دور خود می پیچید، او با خودرواش متواری شد.

نیمه هاى شب مهناز و فرزندانش توسط چند رهگذر به بیمارستانى در لاهیجان منتقل شدند. اما به دلیل شدت سوختگى  به بیمارستان شهید زارع سارى انتقال یافت و  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تهدیدهای مرد انتقامجو

با گزارش حادثه دردناک به دادیار شعبه 1 دادسرای  لاهیجان ،وی دستور بازداشت مرد انتقامجو را صادرکرد.

ردیابی پلیسی برای به دام انداختن شوهر سنگدل مهناز ادامه داشت تا اینکه وی با شنیدن اینکه پلیس وی را تحت تعقیب قرارداده است شروع به تهدید خانواده مهنازکرد و مدعی شد اگرمهناز شکایت خود را پس نگیرد در اقدام بعدی خود 2دخترخردسالش را قربانی خواهد کرد.

این گزارش حاکی است، پلیس با افزایش تهدیدات این مرد ،تماسهای وی را ردیابی کرده و هنگامی که مشخص شد مرد سنگدل بعد از جنایت انتقامجویانه به پایتخت گریخته است  نیابت قضایی برای بازداشت وی از دادسرای لاهیجان به تهران صادر شد.

تعیین جایزه برای دستگیری یک متهم

در همین حال محمد مصطفایی وکیل مهناز در تماسی با گروه حوادث همشهری گفت: خانواده مهناز جایزه ویژ‌ه‌ای برای کسانی که خبری از مخفیگاه این مرد در اختیار پلیس قرار دهند در نظر گرفته‌اند.

با پلیس تماس بگیرید

قاضی حسین اصغرزاده بازپرس دوم دادسرای جنایی تهران روزگذشته با اعلام این خبر گفت: بعد از ارجاع این پرونده به دادسرای جنایی تهران، دستورات ویژه‌ای برای ردزنی شوهر انتقامجو صادر شده‌است.

وی افزود: در حال حاضر تیم ویژه‌ای از کارآگاهان زبده اداره 10 آگاهی تهران بزرگ – ویژه قتل –  مأموریت یافته‌اند تا جستجوی خود برای دستگیری متهم را که  از  تلفن‌های عمومی  پایتخت  و شهرهای حاشیه‌ای  تهدیدات خود را انجام می دهد آغازکنند.

قاضی اصغرزاده در ادامه با صدور مجوز انتشار عکس متهم بدون پوشاندن چهره از کسانی که از این متهم اطلاع دارند خواست تا پلیس را در یافتن این مرد یاری دهند و در صورت مشاهده وی با  شماره تلفن 55389048  اداره دهم آگاهی  تهران تماس بگیرند.

کد خبر 29427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز