گروه ادب و هنر: سوئیت سمفونی رسول عشق و امید که در روزهای گذشته توانسته بود محمد خاتمی، محمدباقر قالیباف و برخی دیگر از مسئولان عالی رتبه کشور را به تالار وحدت بکشاند، یک شنبه شب میزبان 2 وزیر و یک رییس جمهور بود.

محمود احمدی نژاد، محمد حسین صفار هرندی و مصطفی پورمحمدی شامگاه یک شنبه به صورت سرزده به تالار وحدت رفتند و از نزدیک دست‌پخت پرسر و صدای لوریس چکنواریان و سید مهدی شجاعی را تماشا کردند.

احمدی‌نژاد پس از این اجرا، ضمن قدردانی از سازندگان سوئیت سمفونی رسول عشق و امید، این اثر را بسیار زیبا، عمیق، برجسته و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: این اثر هنری، بازتاب زندگی انسان و رنج‌ها و گرفتاری‌هایی است که به او تحمیل شده است.

احمدی‌نژاد از همه تهیه کنندگان، نویسندگان، کارگردانان، نوازندگان و گروه کر که با زیبایی اثر ارزشمند سمفونی رسول عشق و امید را آفریده‌اند، قدردانی کرد و افزود: تردید ندارم هنر اثر جاودان و ماندگاری که با حقیقت آدمی‌پیوند دارد بسیار تاثیر گذار و جاودان خواهد بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: روزی پرچمدار عدالت خواهد آمد و خط پایانی به رنجهای بشر خواهد کشید.

سمفونی رسول عشق و امید همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) از 19 مرداد شروع شده و پیش‌تر قرار بود به مدت 10 شب اجرا شود، اما به دلیل استقبال مردم تا دوم شهریور تمدید شده است.

کد خبر 29424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز