شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۶
۰ نفر

گروه ورزشی: در سومین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا تیم بایرن مونیخ قهرمان فصل پیشین این رقابت‌ها در مصاف با نورنبرگ تن به تساوی بدون گل داد. در این بازی باز هم علی کریمی فرصت بازی پیدا نکرد.

بایرن مونیخ علیرغم حملات گسترده در هر دو نیمه نتوانست دروازه نورنبرگ را باز کند. بایرن با این تساوی با 7 امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد در سایر بازی‌ها تیم هانوفر علیرغم حضور وحید هاشمیان در زمین به‌مدت 90 دقیقه با سه گل از آلمینا آفن شکست خورد تا اوضاع این تیم بعد از سومین شکست متوالی بحرانی شود.

در این بازی بلانبریچ در دقیقه(13) دام(47) و ساچلدورن(15) گلهای تیم آفن را درون دروازه حریف جای دادند. هانوفر با این شکست همچنان در قعر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

تیم اشتوتگارت نیز در دیدار با دورتموند سه بر یک تن به شکست داد. مگین (20) کرینگ (32) و فری (88) برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل میزبان توسط تاسکی در دقیقه 30 به ثمر رسید. این هفته انرژی کوتبوس یک برصفر مقابل بوخوم به برتری دست یافت.

 گلادباخ نیز با همین نتیجه آرمینیا بیلفلد را از پیش رو برداشت. دیدار تیم های لورکوزن و ولفسبورگ نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ادامه این بازی‌ها امروز هامبورگ در خانه با مهدوی‌کیا که در ترکیب اصلی قرار دارد. میزبان هرتابرلین است و ماینتز نیز به مصاف اینتراخت فرانکفورت می‌رود.

 در حال حاضر نورنبرگ با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاده است و بعد از این تیم شالکه و بایرن مونیخ قرار دارند.

کد خبر 2922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز