همشهری آنلاین: قرار داد کریم باقری و پانادیچ به عنوان دستیاران برانکو منعقد شد و عبدی نیز با بیان اینکه قهر نکرده‌ است گفت؛ منتظر جلسه برگزار نشده باشگاه هستم.

کریم باقری

به گزارش ایسنا، پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس، کریم باقری به عنوان دستیار ایرانی او معرفی شد تا با این تیم همکاری کند.

باقری و پاناديچ شنبه 22 فروردين با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد همکاری خود را تا پایان فصل آینده با سرخپوشان امضا کردند. آنها قرار است با حضور در هیات فوتبال تهران قراردادشان را ثبت کنند.

در همين حال حسين عبدي مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت پس از پیروزی تیمش مقابل النصر از سوی مدیریت باشگاه هیچ تماسی با او برای برگزاری جلسه گرفته نشده است. وي گفت: پیش از مسابقه نژاد فلاح پیش من آمد و نظر من را درباره حضور در کادر فنی پرسپولیس و همین طور همکاری با برانکو جویا شد. من به او گفتم الان شرایط مناسبی ندارم که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم. فعلا تمام تمرکز من روی بازی با النصر است. اجازه دهید بعد از بازی با النصر درباره این موضوع با هم جلسه‌ای برگزار کرده و صحبت می‌کنیم. ایشان هم به من گفتند که بعد از بازی با جلسه النصر جلسه‌ای می‌گذاریم تا با هم صحبت کنیم. اما تماسی با من نگرفته‌اند تا جلسه‌ای را برگزار کنیم. در حال حاضر هم منتظر هستم تا با من تماس بگیرند تا درباره ادامه همکاری‌ام با باشگاه صحبت کنیم.

عبدی در ادامه درباره اینکه پنج‌شنبه 20 فروردين، در تمرین پرسپولیس حضور یافت و به رختکن گفت: مشکل خاصی نبود من قبل از دیدار با النصر نذر کرده بودم که در صورت پیروزی یک گوسفند قربانی کنم. برای همین موضوع هم به ورزشگاه درفشی‌فر آمدم تا نذرم را ادا کنم. پس از اینکه این کار را انجام شد به رختکن رفتم تا فیلم دیدارمان مقابل النصر را یک بار دیگر تماشا کنم و آنالیزهای بازی را انجام دهم. این مساله‌ای که بعضی‌ها می‌گویند من قهر کرده‌ام اصلا درست نیست. من یک مربی کاملا حرفه‌ای هستم و می‌دانم باید چگونه رفتار کنم. آقای برانکو هم به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس حق دارند دستیاران‌شان را خودشان انتخاب کنند. همان طور که گفتم به من هم پیشنهاد همکاری دادند اما باید بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم تا تصمیم‌گیری کنم. باز هم تاکید می‌کنم به هیچ عنوان بحث قهر یا آشتی من مطرح نیست.

کد خبر 291851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha