همشهری آنلاین: شناگران تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد با کسب ٢ طلا، ٢ نقره، ٢ برنز و با ارتقا رکورد ملی ١٠٠ و ٢٠٠ متر قورباغه در مسابقات جایزه بزرگ امارات خوش درخشیدند.

Swimming

به گزارش ایفنام، در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی شنای دبی، آریا نسیمی شاد در 200 متر قورباغه رده سنی ١٦ تا ١٨ سال مدال طلا، در سوپرفینال ٢٠٠ متر قورباغه مدال نقره و در ١٠٠متر قورباغه نیز مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

آرمان صیدی در رده سنی ١٤تا ١٥سال در رشته ١٠٠متر قورباغه مدال طلا و در ٢٠٠ متر قورباغه مدال نقره را به دست آورد. سامان خواجگی در رده سنی ١٩ سال به بالا در رشته ٥٠ متر آزاد مدال برنز را کسب کرد.

مهدی انصاری، دیگر شناگر باشگاه موج‌های آبی مشهد که از طرف تیم ملی ایران در رده سنی ١٩سال به بالا در این مسابقات شرکت کرده بود، در رشته ٥٠ متر پروانه و در سوپرفینال (تمام رده‌های سنی) موفق به کسب مدال طلا شد و همچنین در ٥٠ متر کرال سینه، سوپرفینال ٥٠ متر کرال سینه و ١٠٠متر آزاد به ترتیب به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافت.

٩٠٠ شناگر از ٥٨ کشور دنیا ١٢ تا ١٥ فروردین در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که شامل ٣٢ تیم ملی و نیز ٢٦ تیم باشگاهی بودند.

در این مسابقات آریا نسیمی شاد، امیرمحمد سرابی، امیررضا اصغرزاده، محمد صحافی‌مقدم، سامان خواجگی، آرمان صیدی و پارسا حکمت با مربیگری حمید ولی‌زاده و سرمربیگری مجید مشتاق عشق اعضاء تیم شنای سرزمین موج‌های آبی در این تورنمنت بودند.

 

کد خبر 291818

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha