همشهری آنلاین: هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، پمیناي اصفهان در خانه میزبان شهرداری گرگان بود. تیم میهمان در این دیدار موفق شد با نتیجه 77 بر 68 دهمین بازی این فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، شهرداری گرگان همچنان در جایگاه چهارم و پمینا نیز در رده ششم قرار گرفتند.

مهرام تهران در قزوین مقابل فولاد هفت الماس قرار گرفت. مهرام در این دیدار با 19 اختلاف امتیاز و با نتیجه 65 بر 84 مقابل میزبان خود به برتری رسید. مهرام با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد.

پتروشیمی بندرامام در هفته‌ای که دانشگاه آزاد استراحت داشت، با شکست سنگینی که به تیم پالایش نفت آبادان تحمیل کرد، بعد از هفته‌ها به صدر رسید. بازیکنان تیم پالایش نفت تا کوارتر سوم به خوبی حریف قدرتمند خود را آزار دادند و با اختلاف نزدیک در تعقیب پتروشیمی بندرامام بودند، اما در پایان کوارتر سوم، بازیکنان پتروشیمی رفته رفته بر بازی مسلط شدند و با پیشی گرفتن از حریف خود با نتیجه 88 بر 68 به پیروزی رسیدند.

بازیکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته دوم دور برگشت در مشهد بازی بسیار خوبی را مقابل ثامن اين شهر به نمایش گذاشتند و موفق شدند در خانه حریف با نتیجه 95 بر 89 تیم پیروز میدان باشند.

 

کد خبر 291807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha