شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

طرفدار کدام بازی‌ها هستید؟ اکشن، اتومبیل‌رانی، یا بازی‌های قدیمی‌تر؟ امروز در خورجین بازی‌هامان همه چیز برای‌تان داریم. در هر سنی که باشید.

Sword of Berserk PS2

سبک: اکشن سوم شخص درجه : 18 سال به بالا

Sword of Berserk عنوان یک اکشن تمام عیار سوم شخص است. این بازی هم از جمله عناوینی است که متأسفانه تنها نسخه J (ژاپنی) آن به بازار آمد و هرگز از نسخه انگلیسی آن خبری نشد.

قهرمان ما یک مرد افسانه ای در ژاپن باستان است که ماجراهای عجیب و خیالی را پشت سر می گذارد.

بازی گرافیک متوسطی دارد از همه جالبتر، سبک کنترل آن است که بسیار روان و خوش دست طراحی شده است.

تنها ایراد وارد بر این بازی زیاد بودن بیش از حد دشمنان و حمله های بی امان آنها به شما در طول مراحل هستند اگر عاشق فشار دادن یک دکمه بطور مداوم هستید این بازی حتماً باب دلتان خواهد بود.

جمعیت افراد دشمن به حدی زیاد است که شما در هر مرحله تقریباً چیزی از گرافیک و طراحی‌ها دستگیرتان نمی شود و باید بی امان به قلع و قمع موجودات خیالی بپردازید.

Sword of Berserk علیرغم اینکه یک بازی ژاپنی است، اما منوهای انگلیسی داشته و کار پیشروی در آن نیاز به دانستن زبان ژاپنی ندارد. اگر چندان به موضوع بازی اهمیت نمی دهید و صرفاً اکشن برایتان جذاب است این بازی را امتحان کنید.

Jucied PSP

سبک: اتومبیل رانی درجه : 11 سال به بالا

باز هم ماشین سواری. در دنیای Jucied شما با یک عالمه خودروهای مختلف با مارک‌های متفاوت مواجه هستید.

بازی در پیست‌های اتومبیل رانی در نقاط مختلف دنبال می شود. برخلاف سری‌های معمول اتومبیل رانی، در این سری از بازی‌های اتومبیل شما بسته به ضربه‌ای که به آن وارد می‌شود، تخریب خواهد شد و مثلاً قبل از خراب شدن مخزن نیترو حتماً می توانید حدس بزنید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گرافیک منظره‌ها و طراحی سه بعدی ماشین‌ها بسیار خوب و در حد قابل قبولی کار شده است. اما کنترل بازی چیزی است که باید دستتان را به آن عادت دهید. خصوصاً هنگام پیچ زدن، دشواری کنترل و فرمان خود را به خوبی نشان می‌دهد.

با این وجود کنترل بازی روی PSP خوب کار شده و با امکانات آن کاملاً سازگاری دارد. Jucied خصوصاً روی PSP یکی از عنوان‌های خوب و قابل قبول است. در بازی یک دو‌جین آیتم قرار داده شده که انگیزه خوبی برای ادامه مراحل به شمار می آید.

Namco Musuem PSP

سبک: شبیه ساز بازی‌های قدیمی درجه : همه سنین

عنوان های دو بعدی قدیمی جزو پرطرفدارترین عنوان‌هایی هستند که روی کنسول دستی سونی PSP عرضه می‌شوند. Namco هم برای اینکه از سایرین عقب نماند، 20 عنوان از بازی‌های قدیمی دو بعدی خود را در قالب یک بازی با نام Namco Musiem روانه بازار کرده است.

عنوان‌های پرخاطره‌ای چون Pac-Man و MC Pac-Man. 16 عنوان از بازی‌ها در این مجموعه قدیمی بوده و چهار عنوان از عناوین قدیمی دوباره برای PSP بازسازی شده‌اند.

در این چهار عنوان Pac-Man از همه زیباتر و جالب‌تر کار شده است. همان حال و هوای قدیمی خط خور اما به صورتی تقریباً سه بعدی و ایزومتریک.

در این نسخه با افزودن امکانات جدید و قابلیت های تازه برای Pac-Man، جذابیت کار دو چندان شده است. بازی ها با کیفیت بسیار خوب و کنترل روان برای PSP دوباره‌سازی شده‌اند.

کد خبر 2917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز