چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: واشنگتن پایتخت آمریکا با مشکل قطع گسترده جریان برق مواجه شد که شماری از ساختمان‌های دولتی مانند کاخ سفید، وزارت امور خارجه و کنگره آمریکا را نیز شامل شد.

white-house

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاری رویترز از واشنگتن، نشست مطبوعاتی روزانه وزارت امور خارجه آمریکا به علت قطع برق به حال تعلیق درآمد.

این وزارت‌خانه اعلام کرد ساختمان اصلی وزارت امور خارجه و ساختمان‌های نزدیک به آن تحت تاثیر قطع خطوط تغذیه‌کننده جریان برق قرار گرفت.

روزنامه واشنگتن پست نوشت :مقام‌هاي وزارت امنیت داخلی آمریکا معتقدند انفجار در یک نیروگاه برق در جنوب مریلند عامل قطع برق در واشنگتن بوده است. مقام‌هاي دولتی به شرط فاش‌نشدن نامشان به رویترز گفتند مدرکی وجود ندارد که نشان دهد قطع جریان برق با تروریسم ارتباط دارد.

یکی از مقام‌هاي کنگره آمریکا گفت: برق ساختمان کنگره با استفاده از ژنراتور پشتیبان تامین شده است. یک مسئول دیگر آمریکایی نیز گفت برق کاخ سفید به مدت چند دقیقه قطع شد و انتشار بیانیه مطبوعاتی روزانه به تعویق افتاد.

اداره حمل و نقل واشنگتن نیز اعلام کرد :برخی ایستگاه‌های مترو واشنگتن با ژنراتورهای پشتیبان کار می‌کنند.

چهار موزه واشنگتن از جمله موزه ملی هوا-فضا به علت قطع برق تخلیه شد. تاکنون شرکت برق پپکو در این باره توضیح نداده است. پایگاه اینترنتی این شرکت نشان می‌دهد جریان برق حدود 81 مشترک آن در منطقه کلمبیا و دیگر مناطق حومه مریلند قطع شده‌است.

کد خبر 291582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha