سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمدرضا ورزی - کارگردان سریال «معمای شاه» - از درگذشت ناگهانی خسرو فرخزادی - بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو - ابراز تاسف کرد و گفت: پروژه «معمای شاه» با این اتفاق خودش را صاحب عزا می‌داند.

خسرو فرخزادی

به گزارش ايسنا؛ وی خاطرنشان کرد: متاسفم از اینکه بازیگری را از دست دادیم که من شخصا سعادت همکاری 17 ساله با ایشان را داشتم. این کارگردان  اعلام کرد: مرحوم خسرو فرخ‌زادی در سریال «معمای شاه» نقش آخرین سفیر آمریکا را ایفا می‌کرد که متاسفانه روز گذشته به دلیل سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

او درباره بازی ناتمام مرحوم فرخزادی در سریال «معمای شاه» اظهار کرد: یک سکانس از بازی آقای فرخزادی باقی مانده است که نمی‌دانم قرار است چه شود. در حال حاضر همه ما متاسف هستیم و پروژه «معمای شاه» خودش را صاحب عزا می‌داند البته نه به دلیل اینکه ایشان در این سریال بازی داشتند بلکه به خاطر 17 سال همکاری‌ای که در فیلم و سریال‌ها با ما داشتند متاسف شدیم و نبود ایشان برای ما خیلی سخت است.

کارگردان «معمای شاه» سپس بیان کرد: 17 سال تمام در فیلم و سریال‌های مختلف با آقای فرخ‌زادی کار کردیم. اخلاق و قدرت بازیگری ایشان از همه صفاتش برای ما مهم‌تر بود و ایشان جزو بازیگرانی بود که واقعا از او رضایت داشتیم.

به گزارش ایسنا، خسرو فرخزادی - بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو - عصر دوشنبه (17 فروردین ماه) در سن 75 سالگی بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

این بازیگر شامگاه یکشنبه ( 16 فروردین ماه) پس از تصادف به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شد و عصر روز گذشته درگذشت.

مرحوم فرخزادی متولد سال 1318 بود و در سریال تاریخی در حال ساخت «معمای شاه» بازی داشت. از دیگر کارهای او می‌توان به سریال‌های «روزهای زندگی» و «آیینه» اشاره کرد. او از کارگردانان و بازیگران پیشکسوت نمایش‌های رادیویی بود.

کد خبر 291511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha