همشهری آنلاین: معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه در موضوع حضور بانوان در استادیوم‌ها تابع مصوبات قانون هستیم، نسبت به ادعای مهدی فخیم‌زاده درباره سریال "فوق‌سری" واکنش نشان داد.

منتظر المهدی

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به سوالی درباره نظر پلیس درباره حضور بانوان و خانواده‌ها در استادیوم‌های ورزشی و برخی از کنسرت‌ها در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: جواب این سوال را به طور کلی عرض می‌کنم و آن این است که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها تابع یکسری شرایطی است که آن را قانون تصویب می‌کند و ما نیز تابع مصوبات قانون هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور بانوان در استادیوم‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال به صلاح نیست اما اگر قانون به نتیجه برسد، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه ما در این خصوص نظر خود را داریم و نظرمان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اما آنچه که قانون تصویب و ابلاغ کند را اجرا خواهیم کرد.

  • تنها 3.5 دقیقه از سریال فخیم‌زاده اصلاح شد

وی در واکنش به ادعای منتسب به مهدی فخیم‌زاده کارگردان سریال فوق‌سری مبنی بر اینکه این فیلم را دارای اصلاحات فراوان خوانده و از عملکرد معاونت اجتماعی ناجا و پخش سیما انتقاد کرده بود نیز گفت: سریال «فوق‌سری» اثر خود آقای فخیم‌زاده است و تنها به اندازه 3.5 دقیقه اصلاح در آن اعمال شد که این اصلاحات نیز خطوط قرمز پخش بود، بنابراین این سریال متعلق به خود آقای فخیم‌زاده است و البته آنچه که مهم است این است که این سریال رضایتمندی مردم را نیز در بر داشته است.

  • اطلاعات جديدي در مورد اسيدپاشي اصفهان وجود ندارد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی درباره اسیدپاشی‌های اصفهان نیز اظهار کرد: در این خصوص اطلاعات جدیدی نیست.

منتظرالمهدی درباره جزییات حمله به پایگاه پلیس در حمیدیه خوزستان نیز گفت: در این خصوص سرنخ‌هایی به دست آمده و اگر نتیجه‌ای حاصل شود، حتما آن را می‌گوییم. افرادی هم که دستگیر شده‌اند مظنونانی بوده‌اند که به وسیله دوربین‌ها و دیگر دوربین‌های پلیسی شناسایی شده‌اند.

وي افزود: از ابتدای سال 94 تاکنون 16 تن از ماموران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که هشت تن از آنان شب گذشته در عملیاتی از سوی اشرار به شهادت رسیدند.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي با بیان اینکه این حادثه در هنگ مرزی «نگور» رخ داده است، اظهارکرد: فرمانده مرزبانی ناجا برای پیگیری این حادثه شخصا به سیستان و بلوچستان رفته اما اشرار به آن سوی مرز گریخته‌اند.

کد خبر 291510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha