یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه یمنی الیمن الیوم از حمله ۱۵ فروردین جنگنده‌های عربستانی به تیپ پیاده نظام ۱۱۵ ارتش یمن در شهر شقره که توسط القاعده در محاصره است، خبر داد.

حمله هوایی

روزنامه یمنی الیمن الیوم به نقل از یک مقام نظامی این کشور نوشت: این دومین بار است که جنگنده‌های سعودی از آغاز تجاوز به یمن، گردان وابسته به تیپ پیاده نظام 115 ارتش مستقر در منطقه ساحلی الاریب در شهر شقره را بمباران کرد.

بر اثر دومین حمله هوایی جنگندهای عربستانی به تیپ مذکور 25 نظامی تحت محاصره گروه تروریستی القاعده کشته و شماری دیگر زخمی شدند و سلاح وتجهیزات آنها نیز منهدم شد.

این مقام نظامی افزود: اجساد نظامیان کشته شده در مقبره ای در منطقه قرن کلاسی دفن شد و گروه تروریستی القاعده مانع دستیابی این گردان به کمک‌های نظامی تیپ پیاده نظام 115شد.

سرلشگر محمد البخیتی فرمانده تیپ 111 میکا مستقر در منطقه احور استان ابین گفت: القاعده کنترل تجهیزات تیپ را به دست نگرفته و اردوگاه همچنان در دست فرماندهان تیپ یادشده قرار دارد.

الخیتی افزود: فرماندهی تیپ مذکور با مقام‌های محلی منطقه احور درباره حفظ امنیت وثبات این منطقه در برابر تجاوزهای القاعده به توافق رسیدند.

کد خبر 291300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha