شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

جوان افغان که به زنی جوان در حاشیه بزرگراه تجاوز کرده بود چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد و جزئیات این اقدام هولناکش را بازگو کرد.

شامگاه دوازدهم فروردين‌ماه زن جواني در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي درحالي‌كه گريه مي‌كرد گفت دقايقي قبل جواني ناشناس در حاشيه بزرگراه شهيد همت به او تجاوز كرده است. دقايقي بعد گروهي از مأموران كلانتري 134شهرك غرب براي بررسي اين ماجرا به محل حادثه رفتند.

زن جوان درحالي‌كه روي زمين افتاده بود حادثه تلخي را كه برايش رخ داده بود اينطور بازگو كرد: «براي ديدن يكي از دوستانم به خانه‌اش رفته بودم و بعد از ديدن او قدم‌زنان به كنار بزرگراه شهيد همت آمدم. دنبال ايستگاه اتوبوس‌هاي تندرو بودم اما مسير را گم كردم تا اينكه جواني افغان را ديدم و از او آدرس پرسيدم و او خلاف جهت مسير حركت خودروها را به من نشان داد و گفت كمي عقب‌تر ايستگاه اتوبوس‌هاي تندرو قرار دارد.

من هم قدم‌زنان به سمتي كه جوان افغان گفته بود حركت كردم اما چند لحظه بعد ناگهان دستي از پشت گلويم را فشار داد و من را پشت شمشادهاي كنار بزرگراه هل داد. او همان جوان افغان بود. من كه خيلي ترسيده بودم شروع به داد و فرياد كردم اما هيچ‌كس من را نمي‌ديد و صدايم را نمي‌شنيد.

اول فكر كردم او مي‌خواهد كيفم را بدزدد اما بعد فهميدم نقشه شومي دارد. درحالي‌كه من اشك مي‌ريختم و به او التماس مي‌كردم او من را مورد آزار و اذيت قرار داد و چند دقيقه بعد از آنجا فرار كرد.»با ثبت اظهارات زن جوان تحقيقات پليس براي دستگيري جوان شيطان‌صفت آغاز شد.

شاكي در اظهاراتش گفته بود مرد متجاوز در دستانش نان و چند تخم‌مرغ و گوجه‌فرنگي داشت. اين موضوع نشان مي‌داد به‌احتمال زياد او كارگر است و در همان حوالي زندگي مي‌كند. به اين ترتيب جست‌وجوها براي دستگيري او آغاز شد. مأموران با مراجعه به ساختمان‌هاي نيمه‌كاره به‌دنبال ردي از متهم بودند اما اين جست‌وجوها تا ساعت 5بامداد روز بعد ادامه يافت تا اينكه سرانجام مأموران با استفاده از منابع اطلاعاتي خود مخفيگاه متهم تحت تعقيب را در ساختماني نيمه‌ساز در حوالي شهرك غرب شناسايي و او را كه در اتاقك نگهباني ساختمان خوابيده بود دستگير كردند. جوان افغان كه احمد- 20ساله- نام دارد در بازجويي‌هاي اوليه منكر آزار و اذيت شاكي شد.

او گفت: «من اين زن را يك مرتبه ديدم. او از من درباره ايستگاه اتوبوس پرسيد و من هم راهنمايي‌اش كردم و ديگر او را نديدم. با وجود اين وقتي تحقيقات از او ادامه پيدا كرد او به جرمي كه مرتكب شده بود اعتراف كرد. به اين ترتيب وي صبح ديروز به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و توسط بازپرس، محسن مديرروستا تحت بازجويي قرار گرفت.

بعد از تفهيم اتهام تجاوز به عنف و ورود غيرقانوني به كشور به متهم او در دفاع از خود گفت: «آن روز بعد از اينكه زن جوان از من آدرس پرسيد از او فاصله گرفتم اما چند لحظه بعد وسوسه‌هاي شيطاني به سراغم آمد به همين دليل در حاشيه بزرگراه او را تعقيب كردم تا اينكه يك لحظه جلوي دهانش را گرفتم و او را پشت شمشادهاي كنار بزرگراه بردم و در آنجا نقشه‌ام را عملي كردم و در نهايت پا به فرار گذاشتم.» متهم ادامه داد: «فكر نمي‌كردم زن جوان از من شكايت كند و پاي پليس وسط كشيده شود اما چند ساعت بعد از اين ماجرا در حالي‌كه خواب بودم مأموران دستگيرم كردند.»

براساس اين گزارش هم‌اكنون متهم در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي قرار دارد و پرونده با صدور قرار عدم‌صلاحيت درخصوص اتهام تجاوز به عنف به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

کد خبر 291179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha