همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در جاده کرج - چالوس از کیلومتر پنج تا تونل امبیرکبیر (تونل شماره پنج ) ظهر دوشنبه نیمه سنگین و پر حجم است. این وضعیت برای آزاد راه کرج - قزوین نیز وجود دارد.

راهور

سرهنگ رضا اکبری درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مناطق کوهستانی استان البرز در حال حاضر بارش‌ها به صورت برف خفیف است.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران و برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و جاده‌های کوهستانی از شهروندان و رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی از این مسیر‌ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

اکبری گفت: وضعیت ترافیک در آزاد راه کرج - قزوین و بزرگراه تهران - کرج نیز در حال حاضر نیمه سنگین و روان گزارش شده است‌.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق کوهستانی از شب گذشته تا کنون از رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی را دارند خواست ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

اکبری تصریح کرد که اکنون تمام راه‌های ارتباطی استان البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس پلیس استان البرز همچنین از رانندگان خواست هنگام تردد از آزاد راه‌ها ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ‌های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

استان البرز دارای یکهزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

کد خبر 290784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha