همشهری آنلاین: خطیب نماز جمعه تهران گفت: باید به مردم و هیات مذاکره کننده هسته‌ای ایرانی که درطول مذاکرات مردانه ایستاده و زیر بار زور نمی‌روند، مرحبا گفت.

آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران خطاب به طرف خارجی مذاکره کننده هسته ای گفت: هیات ایرانی با شما منصفانه حرف می زند شما بپذیرید ضرر نمی کنید.

موحدی کرمانی در ادامه با بیان اینکه وزیرخارجه آمریکا گفت و اعتراف کرد که ما در سوریه شکست خوردیم افزود: عجیب است که هرچه شکست می خورند پند نمی گیرند، بیدار هم نمی شوند و غرورشان هم کم نمی شود.

خطیب جمعه تهران تاکید کرد: اما وقت آن شده است که زمامداران آمریکا هم فکر کنند چرا شکست خورده‌اند؟ چرا در سوریه شکست خورده‌اند؟

وی خطاب به کری گفت: شما تا توانستید از تروریست ها در سوریه حمایت کردید اما شکست خوردید. این نباید برای شما درس باشد که دیگر این جنایات را تکرار نکنید؟ آیا ایران به شما درس نداد؟ از حمایتی که از شاه کردید و نتیجتا شکست خوردید چرا پند نگرفتید؟ بدانید فایده ای ندارد.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: جنایات شما موجب شده است در اکثر نقاط این سرزمین فریادهای مرگ بر آمریکا بلند شود. تا کی می خواهید فکر کنید که با ظلم و خونریزی و تجهیز تروریست ها موفق می شوید. آیا راه رسیدن به اهدافتان حقیقتا این است؟ تا کی ظلم و زورگویی؟

کد خبر 290373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha