همشهری آنلاین: مقام‌های کشوری و لشکری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری را تسلیت گفتند.

mother

بانوی مومنه و مجاهده خانم سکینه پیوندی مادر رییس جمهوری که در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس رنج های فراوان کشید، پس از تحمل چند ماه بیماری در سن ٩٠ سالگی، امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهادها و سازمان های مختلف متن پیام های مزبور به شرح زیر است:

  • پیام تسلیت رییس بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «سکینه پیوندی» والده عالی قدر حجت الاسلام و المسلمین روحانی رییس جمهوری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است : در ایام شهادت دخت نبی اکرم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) درگذشت مادری نیکو سرشت را به سوگ می نشینیم.

به یقین مادران بلند همتی که در دامان پاکشان فرزندان متعهد و راست کردار پرورش می یابند در سرای آخرت مورد لطف و عنایت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) قرار خواهند گرفت.

در پایان پیام شهیدی نیز آمده است: با کمال تأسف و تأثر درگذشت حاجیه خانم سکینه پیوندی مادر عالی قدر جنابعالی را تسلیت عرض می نمایم. از پروردگار متعال می خواهم به شما و دیگر سوگواران شکیبایی عنایت نماید و روح آن مرحومه را قرین رحمت خویش قرار دهد.

  • پیام تسلیت وزیر دفاع

در متن پیام سردار پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز به مناسبت درگذشت مادر رییس جمهور آمده است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری خبر درگذشت اندوه بار والده مکرمه در ایام سوگواری شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده که سهم بسزایی در تربیت فرزندی مجاهد و خدمتگزاری صدیق به اسلام و ملت بزرگ ایران داشته است علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

  • پیام تسلیت وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در پیامی به حجت‏الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، درگذشت والده وی را تسلیت گفت.

در پیام درگذشت سیدحسن هاشمی آمده است : ضایعه درگذشت والده مکرمه در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س) را به حضور جناب­عالی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت الهی و برای جناب­ عالی، صبر و شکیبایی مسئلت می­نمایم.

  • پیام تسلیت وزیر کشور

وزیر کشور نیز در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن رحانی درگذشت والده مکرم وی را تسلیت گفت.

در بخشی از متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: در گذشتن بانوی پرهیزگار، انقلابی و مادر فداکار و دلسوز سرکار خانم مرحومه سکینه پیوندی را به حضرت عالی و خانواده مکرم تسلیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است : در ایام شهادت بزرگ بانوی جهان حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) برای آن مرحومه شفاعت خاندان عصمت و طهارت و صبر و عجر بازماندگان را از درگاه رحمت واسعه الهی خواستارم.

  • پیام دبیر شورای عالی فضای مجازی

محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی هم در پیامی به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران درگذشت والده وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است : جناب آقای روحانی خبر درگذشت مرحومه مغفوره سکینه پیوندی مادر گرامیتان همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) باعث تاسف و تالم شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، شادی روح آن مرحومه مغفوره و بقای عمر حضرت عالی و سایر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.

  • پیام دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی

در پیام تسلیت محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی به مناسبت درگذشت والده رییس جمهوری آمده است: برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم با نهایت تاسف و تاثر مصیبت درگذشت والده متدین تان را به حضرت عالی و بستگان تسلیت عرض می کنم و از خداوند سبحان برای آن مرحومه که پرورش یافته مکتب بانونی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد، علو درجات و برای حضرت عالی و بستگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

  • پیام دبیرکل حزب مردم سالاری

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری نیز در پیامی به رییس جمهوری اسلامی ایران درگذشت والده وی را تسلیت گفت.

در پیام کواکبیان آمده است : خبر درگذشت والده مکرمه تان موجب تاثر و تاسف گردید. اینجانب و اعضای حزب مردم سالاری در سراسر کشور مصیبت فقدان آن بانوی متدین را که همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) به دیار باقی شتافت به جناب عالی و سایر وابستگان به ویژه اخوی گرامی تسلیت گفته وعلو درجات آن عزیز از دست رفته وبقای عمر بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 290370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha