همشهری آنلاین: فرماندار شهرستان چالوس گفت: قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال عصر پنجشنبه ۲۸ اسفند برای تردد مسافران و گردشگران نوروزی بازگشایی می‌شود.

چالوس

محمدناصر زندی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: از زمان بسته شدن این مسیر ارتباطی در پنجم ماه دی سال جاری تاکنون اقدامات خیلی خوبی از سوی پیمانکار مربوطه در رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آن انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: برای رفع برخی از نواقص جزیی این مسیر ارتباطی و رسیدگی به مشکلات برخی از اهالی حاشیه آن در سال آینده برنامه ریزی لازم از سوی پیمانکار مربوطه صورت گرفته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین به بهره برداری موقت تونل شهری واقع در مسیر کنارگذر ساحلی شهرستان چالوس اشاره کرد و ادامه داد: برای کاهش میزان تراکم ترافیکی و تردد آسان خودروها در ایام نوروز این تونل نیز از امروز بازگشایی خواهد شد.

فرماندار چالوس گفت: هر چند قرار بود در ایام نوروز این طرح نیز به طور رسمی به بهره برداری برسد اما طبق گزارشهای دریافتی از سوی پیمانکار مربوطه و بازدیدهایی که از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی از این طرح صورت گرفت علت تاخیر آن ناشی از تخصیص ندادن بموقع اعتبارات بوده است.

زندی افزود: در سال جاری تحولات چشمگیری در زمینه بهبود وضعیت راه های شهرستان ایجاد شده که متاثر از پیگیریهای جدی مسوولان و نهادهای ذیربط بویژه راه و شهرسازی شهرستان بوده است.

وی از پوشش مطلوب برنامه های خبری شهرستان از سوی خبرنگاران در شهرستان قدردانی کرد و گفت: رسانه ها در واقع به عنوان منابع رسمی معتبر می توانند گره گشای برخی از مشکلات موجود در منطقه باشند.

وی اظهار داشت: امروز بدون حمایت مسوولان استانی و همکاری خبرنگاران ارائه خدمات در این منطقه کار آسانی نیست و اینکه اگر نقدی هم بر عملکرد مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی وارد می شود باید سازنده و به دور از هرگونه غرض ورزی باشد.

کد خبر 290338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha